"אנשים חסרי אחריות"

הראשל"צ נגד ממשלת בנט-לפיד: "מביאים צרות צרורות"

הראשון לציון, הגאון רבי שלמה עמאר, במתקפה חריפה נגד ממשלת בנט-לפיד: "חסרי אחריות הכי מינימלית; מפלגים את העם, רוצים לגדוע את התורה; מביאים צרות צרורות לעם ישראל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, התייחס בשיעורו השבועי לגזירות המשמלה החדשה ובמרכזה גזירת המעונות של שר האוצר אביגדור ליברמן.

במהלך דבריו התבטא הראשל"צ בחריפות: "במקום שיפשפשו במעשיהם, קמים אנשים חסרי אחריות, חסרי אחריות הכי מינימלית, והם נותנים מוסר לבני הישיבה, למה לא הולכים לעבוד, אז צריכים לחתוך להם את הראש, שגם הילדים שלהם לא התפרנסו, שגם האשה שלהם לא תעבוד, זה הגיון?!.

"אפילו תינוקות קטנים לא מדברים ככה, אפילו שוטים לא מדברים ככה. חסרי אחריות. מפלגים את העם. עושים קולם נגד התורה, נגד לומדי התורה. במקום שיכניעו את ליבם ויקבלו עליהם עול מלכות שמים ויאמרו עוונותינו הטו אלה וחטאינו האריכו קיצנו, זה לא בא סתם, כל מה שקורה לאחרונה והמגיפה הזאת שבאה שוב, זה העוונות שלנו. יפשפשו ויחפשו, כמו שאמר הנביא ישעיהו "על מה תוכו עוד, תוסיפו סרה, כל ראש לחולי וכל לבב דוי".

הראשון לציון הוסיף: "הנה בעוונות הרבים אנשים שנקראים.. לא רוצה לכנות.. חסרי אחריות, תופסים תפקידים, במקום לומר על מה תוכו, לחזור בתשובה, עוד מתגאים נפתח בשבת, מתגאים כמו אלה בעלי התועבה. במקום שירבו תורה, התורה מצנא ומגנא. כי הם חיינו. במקום זה רוצים לגדוע את התורה, זה חוסר אחריות.

"אני אומר את זה בכדי שצריך למחות בהם. גם אלה שמדברים נגד השבת או מדברים לעשות גירות בקלות ראש כל אלה מביאים צרות צרורות לעם ישראל". התבטא הראשון לציון נגד הממשלה הנוכחית".

בדבריו קרא הגר"ש עמאר להקדיש יום תפילה ביום שני הקרוב להצלת כלל ישראל: "דברנו עם כמה מגדולי הרבנים, בניהם ראש הישיבה רבי משה צדקה, והחלטנו לעשות תפילות בכל מקום ומקום, ביום שני הקרוב. כאן בבית הכנסת היזדים יהיה תפילה, ככה יעץ לנו רבי משה.

"כל מי שיוכל בע"ה בשעה שש סליחות ואח"כ מנחה. מי שיוכל לקבל תענית יום קודם, ומי שקשה, לו יעשה חצי יום, ומי שגם זה קשה יעשה תענית דיבור. לא נוכל להחריש לנוכח המצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר