משפט נתניהו

אלוביץ' תובע את חברות הביטוח בכ-14 מיליון ש"ח

שאול אלוביץ', יו"ר דריקטוריון בזק לשעבר שנתבע בכמה פרשיות, ביניהן, תיק 4,000, בו מואשם גם ראש האופוזיציה, דורש מחברות הביטוח לממן את ההגנה המשפטית (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
שאול אלוביץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שאול אלוביץ', מבעלי השליטה בבזק לשעבר ומי שמעורב בתיק 4000 - תיק התביעה נגד בנימין נתניהו. תובע את חברות הביטוח בסכום של יותר מ1-4 מיליון ש"ח על מנת שיממנו את ההוצאות המשפטיות שלו.

חברות הביטוח הנתבעות הן; חברות מגדל, מנורה, הפניקס וחברת ביטוח נוספת.

על פי כתב התביעה שהוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב באמצעות עורכי הדין שלום סביון וחיים קליר. אלוביץ' דורש 800 אלף שקל על הוצאות עד לשימוע וכתב האישום, 1.1 מיליון שקל על הליך השימוע, 10 מיליון ש"ח להמשך ניהול ההליכים הפליליים ותוספת מע"מ של שני מיליון ש"ח.

בנוסף הוא דורש שישלמו אגרת משפט של 350,000 ש"ח. לדבריו, עד היום הוציא על הוצאות המשפט מעל 4.5 מיליון ש"ח.

כזכור, אלוביץ' הוא אחד הנאשמים המרכזיים בתיק 4,000 בו מואשם גם ראש הממשלה לשעבר נתניהו, בכך שקיבל סיקור חיובי תמורת שוחד, בנוסף הוא מתמודד בבית המשפט עם פרשה נוספת "פרשת בזק", בה הוא מואשם בעבירות של ניירות ערך.

תיק 4,000: נתניהו תקף את הפרקליטות: זה מכור מראש (צילום: לע"מ)

במסמך התביעה הוא מציין כי: "פוליסות הביטוח נועדו לבטח הוצאות משפטיות בגין הליכים שקשורים לאחריותו כדירקטור ונושאי משרה כולל חקירות של גופי המדינה, ללא תלות בתוצאות ההליכים". ועל כן מחויבות חברות הביטוח לשלם את הסכום הדרוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר