מינוי נוסף

בנט מינה את האלוף אבי גיל למזכיר הצבאי

ראש הממשלה, נפתלי בנט, החליט למנות את תת-אלוף אבי גיל למזכיר הצבאי לראש הממשלה. זאת לאחר התייעצות עם שר הביטחון, בני גנץ, ובהמלצת הרמטכ"ל אביב כוכבי (בארץ)

אבי גיל (צילום: דובר צה"ל)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, החליט אמש (ראשון), למנות את תת-אלוף אבי גיל למזכיר הצבאי לראש הממשלה. זאת לאחר התייעצות עם שר הביטחון, בני גנץ, ובהמלצת ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי.

בתיאום בין ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ״ל הוחלט על העלאת דרגת המזכיר הצבאי לראש הממשלה לדרגת אלוף, כפי שהיה נהוג בעבר.

גיל שימש ראש חטיבת תורה והדרכה באמ"ץ. קודם לכן שימש מפקד עוצבת געש, מפקד עוצבת עידן, מפקד בה"ד 1, קצין אג"ם של פיקוד הדרום ומפקד חטיבת אפרים.

בנט אתמול בישיבת הממשלה

מדובר במינוי נוסף בשרשרת מינויים בכוורת של בנט, אתמול החליט ראש הממשלה למנות את הד"ר איל חולתא ליועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל.

בהודעה שמסרה לשכת ראש הממשלה נמסר כי חולתא כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים במוסד, בהם ראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדיניות וראש אגף הטכנולוגיה. במסגרת תפקידים אלו היה אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים חיוניים למדינת ישראל וביטחונה, וכן על פיתוח מענים טכנולוגיים לצורכי הארגון, בחזית רחבה של תחומים. במהלך שירותו רב הימים במוסד, שארך 23 שנים, זכה איל בפרס ביטחון ישראל.

רה"מ נפתלי בנט. ממשיך למנות (צילום: מארק ישראל סלם, פול )

ראש המל"ל הנכנס הוא בן 45 בלבד, נשוי ואב לשלושה, בעל דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד. בוגר תכנית 'תלפיות' של צה"ל להכשרת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיטה העברית.

עם אישור שרי הממשלה את המינוי, ייכנס הד"ר חולתא לתפקידו ויקיים חפיפה סדורה עם ראש המל"ל היוצא, מאיר בן שבת, שביקש מרה"מ בנט לסיים את תפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר