מבחן לרע"מ

הוגשה הצעת חוק להגברת אכיפה בערים המעורבות

על פי הצעת החוק, אותה הגיש ח"כ ניר אורבך. תוגבר הענישה על עבירות עם רקע לאומני והחזקת נשק לא חוקי בערים המעורבות. מפלגת רע"מ שוב תעמוד למבחן (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
ניר אורבך (צילום: פלאש 90)

ח"כ ניר אורבך הגיש היום (שני( הצעת חוק לכנסת להסדרת הפשיעה הלאומנית בערים המעורבות והגברת האכיפה. כך על פי הפרסום ב'סרוגים'. החוק מוצע על רקע הפרות הסדר הנרחבות בערים לוד, עכו ויפו בזמן מבצע 'שומר החומות'.

על פי הצעת החוק תהיה החמרת ענישה בערים המעורבות על אירועי אלימות על רקע לאומני החזקת נשק לא חוקית והגברת אכיפה באיזורי החיכוך.

בדברי ההסבר נכתב: "הצעת החוק תכלול החמרת ענישה על אירועי אלימות בעלי רקע לאומני, החמרת ענישה על החזקת נשק בלתי חוקי, הגברת אכיפה באזורי החיכוך, "אזורים חמים" והקמת חמ"ל יעודיי האמון על בטחון והשבת תחושת ביטחון לתושבים בערים המעורבות".

הצעת החוק באה על רקע קולות המחאה שמשמיעה רע"מ שבקואליציה והדרישות שהציגה אתמול, ההצעה תציב מבחן גדול לרע"מ ששוב תיאלץ להתמודד עם הצעות חוק המנוגדות לעקרונותיה.

ניסו להצית תחנת משטרה באמצעות דגל ישראל ונעצרו (צילום: דוברות המשטרה)

חבר הכנסת ניר אורבך אמר: "מי שלא חי בערים מעורבות יכול לחשוב שהחיים ממשיכים והשקט חזר לרחובות. אבל אני בקשר עם התושבים ויודע שאין שקט גמור ואין תחושת ביטחון. המדינה חייבת לקחת חלק במלחמה של אזרחיה לחיים שקטים וביטחון, זוהי זכות יסוד במדינה דמוקרטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר