עשרות הרוגים

שריפה פרצה בבי"ח לחולי קורונה בעיראק

בית חולים קטן לחולי קורונה בעיר נאסריה שבדרום עיראק, עלה הלילה באש, מסיבות לא ברורות. אזרחי המקום האשימו את הממשלה ואמרו: "הפוליטיקאים שורפים אותנו"; צפו (ארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
השריפה בבית החולים (צילום: רשתות חברתיות)

כלי התקשורת בעיראק דיווחו הלילה (שלישי), על שריפה שפרצה בבית חולים לחולי קורונה, הנמצא בעיר נאסריה שבדרום עיראק, כפי הידוע עד עתה, יש עשרות הרוגים במקום.

הרקע לפריצת השריפה עדיין לא ברור, ויש התולים את הסיבה בשימוש לא נכון בבלוני החמצן שהיו בבית החולים, אך הסיבה לשריפה עדיין נבדקת.

על פי הדיווחים, כוחות החירום וההצלה שהגיעו לבית החולים באמצע הלילה, קבעו עד עתה את מותם של מעל ל-50 חולים אנשי רפואה וביטחון שהיו במקום בעת השריפה, 20 חולים הצליחו להיחלץ מהמקום בכוחות עצמם.

בעיראק הכריזו על מצב חירום ומנהלת בית החולים יחד עם מנהלי מערכת הבריאות באזור, נעצרו בהוראת ראש הממשלה, שהורה לחקור את נסיבות השריפה במהירות האפשרית.

ההוראה של ראש הממשלה, לא הרגיע את הציבור, שהגיע להפגין באזור בית החולים, שם טענו כי הפוליטיקאים הם אלו שהציתו את השריפה - בשל ההתנהלות הלא-נכונה שלהם.

בכיר עיראקי וראש הפרלמנט, מוחמד אל הלבוסי, כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר האסון: "בית החולים הוא הוכחה הברורה ביותר לכישלון של הממשלה להגן על חיינו, זה הזמן לשים סוף לשלטון הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר