תמיכה מפתיעה?

רבני הציונות הדתית קוראים לשתף פעולה עם הממשלה

רבנים בכירים מהציונות הדתית הוציאו גילוי דעת דרמטי הקורא לשתף פעולה עם הממשלה החדשה למרות פגמיה הרבים. בין החותמים - הרב חיים דרוקמן, ורבנים בכירים נוספים (בארץ)

הרב חיים דרוקמן (צילום: פלאש 90)

רבנים בכירים מהציונות הדתית, הוציאו היום (שלישי), מכתב דרמטי הקורא לשתף פעולה על הממשלה הנוכחית. הרבנים הוציאו את המכתב במסגרת ארגון "תורת הארץ הטובה".

בתחילת מכתבם שפורסם לראשונה בערוץ 7, הם כותבים שאומנם "הממשלה הנוכחית הורכבה בניגוד לדעת רוב מוחלט של רבני ישראל", אך למרות זאת - "זאת הממשלה בישראל, יש כמובן לקבל את הוראותיה בכל התחומים, אלא אם כן יהיו הוראותיה מנוגדות לתורה. תקוותינו שתעשה דברים טובים לעם ישראל".

הרבנים הוסיפו והגדישו, כי "מכאן נובע עיקרון שיש לשתף פעולה עם כל ממלא תפקיד בממשלה, כשמדובר בטובת מדינת ישראל ובהתקדמותה בכל תחומיה".

על המכתב חתומים (ע"פ סדר הא"ב) - הרב איתן איזמן, הרב יעקב אריאל, הרב שמואל אליהו, הרב חיים דרוקמן, הרב צפניה דרורי, הרב אליעזר ולדמן, הרב דוד חי הכהן, הרב אורי כהן, הרב דב ליאור, הרב אליקים לבנון, הרב זלמן ברוך מלמד, הרב יעקב פילבר, הרב איסר קלונסקי, הרב חיים שטיינר, הרב מרדכי שטרנברג, הרב אריה שטרן, והרב יעקב שפירא.

המכתב מגיע לצד ביקורת רבה של רבנים אחרים בציונות הדתית כנגד התנהלותו של בנט והבחירה שלו ללכת בתמיכת מרצ והערבים אל כס ראש הממשלה.

מכתב הרבנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר