המשבר שיצר אימפריה

מטלטל: סיפורו של יוסי סמואלס, הבן של מקים ונשיא שלוה

הרגע בו קלמן סמואלס מבין שבנו התינוק הפך לחירש אילם • המטפלת שהצליחה לחדור את הכלא הנפשי של הילד • קיום ההבטחה • ראיון עם נשיא המוסד המיוחד הגדול בעולם

משה מנס | כיכר השבת |
ההצלחה שהם חוו הביאה אותם לפתוח את המוסד הגדול בתבל עבור אנשים עם מוגבלויות (צילום: באדיבות המצלם)

יוסי נולד כילד רגיל שמח וחייכני. חיסון פגום שקיבל פגע בו בצורה בלתי הפיכה והוא הפך לחרש אילם. באותם ימים הבטיחו ההורים שאם יצליחו ליצור קשר עם הילד שהיה מסוגר בתוך עצמו, אלים ואגרסיבי - הם יפעלו למען קידום ילדים מוגבלים ומיוחדים. ההצלחה שהם חוו הביאה אותם לפתוח את המוסד הגדול בתבל עבור ילדים ובוגרים עם מוגבלויות.

אנו כאן בכיכר השבת בפרויקט מיוחד של שבוע למען שלוה. מביאים לכם את סיפורו של יוסי, בנו של מיסד ונשיא הארגון הרב קלמן סמואלס, אשר הטרגדיה האישית שלו ושל אשתו הפכה לסיפור הצלחה עולמי.

בראיון מטלטל עם קלמן הוא מספר על הקושי, על האתגרים ועל המקום בו שלוה נמצאת כיום. על הפעילות שלה למען העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות ועל העשיה בנוגע קבלת השונה כאנשים שווים תוך מתן הזדמנות שווה לכולם.

שלוה היא מקום מקצועי, חדשני, פורץ דרך בתחומי הטיפול. אך יותר מכול הוא משפחה עבור המטופלים ועבור בני משפחותיהם. כאשר אנחנו יכולים לציין פרויקטים כמו 'אני ואימי' אשר מעצים ועוטף את האמא ונותן שלוה לכל המשפחה.

אלו משפחות שלא בחרו בגורל שלהם וזו האחריות שלנו כחברה להיות כאן עבורם ולקחת חלק קטן בעשיה. כי לכל משפחה מגיע שלוה.

לתמיכה בפעילות שלוה הקליקו כאן >>

ניתן לתרום גם באמצעות 'ביט' / bit >>

הפקה בפועל: דניאל פרו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר