באולפן 'כיכר השבת'

ח"כ מוסי רז נגד גזירת המעונות של ליברמן

חבר הקואליציה ואיש מרצ, ח"כ מוסי רז, התארח באולפן 'כיכר השבת' והסביר את ההתנגדות לגזירות ליברמן כנגד הציבור החרדי: "ה לא דבר נכון, אני חושב שזה פוגע בילדים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

חבר הקואליציה ואיש מרצ, ח"כ מוסי רז, התארח באולפן 'כיכר השבת' והסביר את ההתנגדות לגזירות ליברמן כנגד הציבור החרדי: "ה לא דבר נכון, אני חושב שזה פוגע בילדים". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני איש של זכויות אדם ואם האדם הנפגע הוא מהגר מאפריקה או פלסטיני בשטחים הכבושים או חרדי או חילוני זה לא מעניין אותי אני אתייצב לצידו".

כשיהיו הצבעות וחוקים שיפגעו באופן נקודתי בציבור החרדי אתה תצביע נגדו?

"אם הם יהיו חוקים לא צודקים שפוגעים באנשים - כן".

על גזירת המעונות התבטא ח"כ רז: "אני חושב שזה לא דבר נכון, אני חושב שזה פוגע בילדים אני בעד לעודד את כולם לצאת שוק התעסוקה".

רק שההחלטה הזאת פוגעת ביציאה לשוק העבודה

"אני מסכים אתך, אתה רוצה לעודד חרדים לצאת לשוק העבודה יש לי כמה דרכים - אולי אתה לא תאהב - קודם כל תבטל את הקשר בין השירות הצבאי לבין איסור על יציאה לשוק התעסוקה. הגיע אדם לגיל 18 תוריד את הפטור ל18, הגיע אדם לגיל 18 שילך לישיבה לצבא לעבודה מה שהוא רוצה".

לדבריו: "אני רוצה שכל הילדים בישראל מגיל 0 יזכו לחינוך חינם. אתה יודע מה " לא אפס -3 חודשים. וכאםן נע/שה צעד הפוך

"אני רוצה שכל הילדים בישראל יזכו לחינוך טוב, יזכו ללימודי ליבה יזכו ללמוד אם ההורים שלהם רוצים והם רוצים תורה, גמרא, כל מה שמעניין אותם ומה שחשוב להם בקהילה שלהם ולא ללכת אחורה צריך לתת לכולם לימודים חינם".

אתה מסכים שלברמן לוקח אותנו אחורה גם בחינוך לחרדים וגם בנושא יציאה לשוק התעסוקה?

"אני מסכים שזאת טעות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר