מנזקי אי-הסגר

מתחילת השנה: עלייה של 23% בגניבות רכב

על פי הנתונים של חברת איתוראן, חלה עלייה דרמטית של 700% בגניבות רכב מחניונים. הנתונים כוללים התייחסות לשיטת הפריצה והתפלגות הגניבות ברחבי הארץ (רכב)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בדיקה שערכה חברת איתוראן מעלה כי בחציון הראשון של שנת 2021 חלה עלייה של 23 אחוז בגניבות רכב לעומת החציון הראשון של שנת 2020, כך דיווח כתב הפלילים של "ישראל היום", אבי כהן. העלייה כמובן הייתה צפויה לאחר הסגרים הרבים ב-2020 בהם מסתבר גם הגנבים נותרו בבתים.

על פי הנתונים, חלה עלייה דרמטית של 700% בגניבות רכב מחניונים מאז תחילת שנת 2021. הנתונים מתייחסים גם לשיטות הפריצה בהן השתמשו הגנבים - 39 אחוז מן המקרים כללו שימוש במחשבי פריצה, ב-27 אחוז הגנב השתמש במפתח הרכב, ב-16% מהמקרים באמצעות ניסיונות קידוד, ב-9% מהאירועים הרכב נגנב ע"י גרר, ב-4% מהמקרים הרכב נשדד מבעליו או שהמפתח נשכח, רק ב-5% מהמקרים לא הובררה דרך הפעולה.

אזור גוש דן הוא האזור המוביל בארץ בכמות הגניבות עם 31% גניבות, מיד אחריו אזור השרון עם 28%, אחריהם, הדרום - 17%, השפלה - 8%, אזור ירושלים - 7%, צפון - 6%, יו"ש - 3%.

כלי הרכב עם מירב ניסיונות הגניבה הם, בסדר הזה: ג'יפים וג'יפונים, רכבים פרטיים, רכבים מסחריים, משאיות, אופנועים, כלי צמ"ה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר