גדולי ישראל חתמו

חילולי השבת בפתח תקווה; הערב ההפגנה הגדולה

היערכות בפתח תקווה לקראת עצרת המחאה שתערך הערב במחאה נגד ריבוי חילולי השבת בעיר ונוכח אוזלת היד של הרשויות; מרן הגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין חתמו על הקריאה להשתתף במחאה (חדשות)

מרן הגר"ח קנייבסקי בחתימתו על הקריאה (צילום: באדיבות המצלם)

היערכות גדולה בפתח תקווה לקראת עצרת המחאה שתערך הערב (חמישי) במחאה נגד ריבוי חילולי השבת בעיר ונוכח אוזלת היד של הרשויות באכיפה נגד חילולי השבת המתרבים במרכז העיר.

עצרת המחאה תתקיים הערב בשעה 18:00 בצומת הרחובות מונטיפיורי - הברון הירש, במעמד כל רבני העיר והקהילות, ראשי ישיבות ודיינים ובראשות חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין.

בשעות הערב אמש מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבקי חתם בכתב ידו על הקריאה לכלל הציבור לצאת ולהשתתף במחאה, וחתימתו עוררה הדים רבים בעיר להבנת חובת המחאה נוכח חילולי השבת המתרבים.

הקריאה של גדולי ישראל וכלל רבני העיר

בעקבות חתימתו של מרן שר התורה גם ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין צירף את חתימתו על הקריאה לצאת ולמחות הערב, והוסיף וכתב בכתב ידו: "ידוע בשם מרן החזון איש זצוק"ל כי אם הציבור החרדי בפתח תקווה יתחזק בשמירת קדושת השבת בזכות זה לא יהיה חילול שבת".

גם כ"ק האדמו"ר מגור הורה כי יש לצאת ולמחות ובעקבות כך הגאון רבי ישראל פישביין, רבם של חסידי גור בפתח תקווה, צירף את חתימתו לקריאה לצאת הערב ולהשתתף במחאה על חילולי השבת.

עד כה חתמו גדולי הרבנים בעיר מכל העדות והחוגים, ליטאים וספרדים, חרדים ודתיים, באחדות למען כבודה של השבת, למרות הניסיונות של גורמים שונים לטרפד את קיומה של העצרת או להגיע "להבנות" שכביכול ייתרו את הצורך בקיומה של המחאה.

יצוין כי לאור חתימתם של גדולי ישראל, הבוקר, 'יתד נאמן' ו'המודיע' מסקרים את ההיערכות להפגנה בעמודים הראשונים של העיתונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר