"תו שמח"

בנט לבעלי אולמות: 'לא רוצה למנוע חתונות'

ראש הממשלה בנט ושרת הכלכלה ברביבאי נפגשו עם בעלי אולמות תוך ניסיון להגיע למתווה לקיום חתונות לצד הקורונה. בנט אמר: "מטרתנו אינה למנוע חתונות ושמחות" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בנט, בפגישה היום עם בעלי האולמות (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

לקראת פתיחת עונת החתונות נפגשו ראש הממשלה ושרת הכלכלה יחד עם בעלי אולמות אירועים בניסיון להגיע לגיבוש מתווה לקיום חתונות לצד הקורונה.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר כי "מטרתנו אינה למנוע חתונות ושמחות באולמות. זה הכי קל והכי מזיק, מכיוון שהחתונות יתקיימו בצורה פיראטית ללא בקרה. מטרתנו היא להגדיר כיצד כן לקיים אותם בעידן המגיפות, עם מינימום פגיעה בענף האירועים ומקסימום הגנה על אזרחי ישראל".

"מבחינתי זו לא ישיבה סמלית, אלא ישיבת עבודה אמיתית. אני אסביר במה אנחנו רוצים להתייעץ איתכם, וביחד נחשוב מה עושים.

בגלים הקודמים הבעיה הייתה שלא היה דיאלוג. זה לא שאתם רוצים שתהיה תחלואה בארץ וזה לא שאתם רוצים שהאולמות שלכם יהפכו למדגרות קורונה. יש לכם פתרונות ושכל ישר. אני רוצה להציג לכם את הנתונים, לאן זה הולך, ולדון איך אנחנו מאפשרים פעילות ולא סוגרים פעילות – מבלי להפוך את האולמות למדגרות קורונה".

במהלך הפגישה (קובי גדעון/ לע"מ)

בנט הזהיר ממדיניות ה-'הכל בסדר': "כרגע התחושה היא ש'הכל בסדר', יש חיסונים, אנשים לא מתים ברחובות, והכל בסדר. המוטציה החדשה, מוטציית הדלתא, שוטפת עכשיו את העולם. בכל העולם בחודשים האחרונים הייתה ירידה, ועכשיו בכל העולם המערבי יש עלייה דרמטית של הידבקות, ובפער מסוים יש חולים קשים ומתים".

עוד אמר כי "האם החיסונים מועילים? כן. הם היו מושלמים מול הזן המקורי – זן האלפא. זן הדלתא הוא שונה, הוא גם מתרבה הרבה יותר מהר וגם מגיב פחות. לכן החיסון מועיל מאוד, אבל החיסון לבד לא מנצח. זה בעצם שדה הקרב שאנחנו נמצאים בו".

נתניהו לועג: "אז מה התפקיד של בנט" • צפו (צילום: דוברות הליכוד)

שרת הכלכלה אמרה כי: "במציאות בה נגיף הקורונה נוכח בחיינו, נכון לייצר פתרונות יצירתיים על מנת לאפשר לאנשים להמשיך לקיים שגרת חיים מלאה ובתוכה עבודה, תרבות ופנאי. לצורך כך נדרשת אחריות אישית של הציבור בעטיית מסיכות, ריחוק חברתי והשלמת החיסונים. רק כך אפשר יהיה להימנע מהגבלות רחבות כדי להוביל את הכלכלה ושוק העבודה קדימה. הבוקר ראש הממשלה ואני קיימנו שיח עם מנהלי אירועים כדי למצוא את אותם פתרונות יצירתיים לשמחות הבריאות שבדרך".

במפגש השתתפו - יו"ר התאחדות האולמות וגני האירועים, נועם לוי, חבר ההתאחדות ונציג החברה הערבית, אחמד אבדאח עמאר, יו"ר איגוד אולמות המהדרין, ישראל מרדכי גפנר, ובעלי אולמות נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר