שיטפונות כבדים

מספר ההרוגים בגרמניה טיפס ל-156 אנשים

מניין המתים בשיטפונות הכבדים שהכו במערב גרמניה עלה ל-156, כך מסרה המשטרה המקומית. על פי הגרמנים, יש לפחות 670 פצועים ונעדרים רבים בשטח (חדשות בעולם)

(צילום: המשטרה הגרמנית)

מניין המתים בשיטפונות שהכו במערב גרמניה עלה ל-156, כך מסרה המשטרה המקומית. בכך עולה מספר ההרוגים ברחבי מערב אירופה ל-183. על פי השלטונות בגרמניה יש לפחות 670 פצועים ונעדרים רבים.

שתי מדינות המחוז, מתוך 16 המרכיבות את גרמניה, שספגו נזק קשה הן נורדריין-וסטפאליה – המדינה המאוכלסת ביותר בגרמניה – וריינלנד-פפאלץ. בשניהם הוצפו כפרים שלמים ובתים קרסו על יושביהם.

ביממה האחרונה מזג האוויר במערב גרמניה נרגע מעט, והגשמים העזים הגיעו בינתיים לדרום המדינה, בקרבת הגבול עם אוסטריה שם גם חוששים כעת מהצפות ועליית מפלס הנהרות מהגשמים.

היום (ראשון), צפויה קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל להגיע לאזור שנפגע קשה מהשיטפונות. מרקל בדיוק חזרה מביקור בארה"ב שם פגשה את הנשיא ביידן.

שר האוצר הגרמני, אולף שולץ, הודיע שהממשלה הגרמנית מוכנה להקצות סכום של 300 מיליון אירו כדי לסייע באופן מיידי לאזורים שנפגעו, ומיליארדי אירו כדי לתקן את הבתים, הרחובות והגשרים שנהרסו בשיטפונות הכבדים שנגרמו מיומיים של גשם בהם ירדו כמויות של חודשיים ממוצעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר