איחוד משרדים

הממשלה תסגור חמישה משרדים שימוזגו באחרים

הממשלה אישרה היום את ביטולם של חמישה משרדי ממשלה, שימוזגו במשרדי ממשלה אחרים. זאת, בהתאם להסכמים הקואליציוניים שבין מפלגות יש עתיד- וימינה (פוליטי, חדשות)

בנט ולפיד (צילום: פלאש 90, Marc Israel Sellem/POOL)

הממשלה אישרה היום (שני) את ביטולם של חמישה משרדי ממשלה שיוטמעו במשרדי ממשלה אחרים. המשרדים שייסגרו הם: משאבי המים, הדיגיטל הלאומי, המשרד לנושאים אסטרטגיים, המשרד להשכלה הגבוהה, והמשרד לחיזוק וקידום קהילתי.

המשרד להשכלה גבוהה שבראשו עמדו זאב אלקין ויואב גלנט - יתמזג לתוך משרד החינוך. השרה שאשא ביטון הגישה הצעת מחליטים בעניין ודרשה שהמשרד יאחד מספר תחומים שיהיו בסמכותה.

כך למשל - פעילותם של תנועות הנוער וארגוני הנוער. השרה ביטון טענה שאיחוד הסמכויות יצור רצף חינוכי שבאמצעותו תהיה מערכת משרד החינוך מופקדת על החניכים החל מכניסתם למערכת בגיל הרך, ועד ללימודים להשכלה גבוהה. כמו כן איחוד המשרדים ייעל את העבודה, יחסוך בכח אדם ויוביל לייעול כללי של המערכת.

המשרד לחיזוק וקידום קהילתי ישוב ויתמזג עם המשרד לביטחון פנים. רשות החברות הממשלתיות ישוב ויתמזג עם משרד האוצר, המשרד לנושאים אסטרטגיים - ישוב אל משרד החוץ. ומשרד הדיגיטל שעד לא מזמן הופקד בידיו של דודי אמסלם, והתמקד בנושאי המחשוב והתקשוב בישראל - יועבר למשרד הכלכלה והתעשייה. כמו כן, המשרד למשאבי המים שבעבר היה תחת סמכותו של זאב אלקין ונחשב למשרד מיותר ובזבזני - יתאחד עם משרד האנרגיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר