מעמד כבוד התורה

בראשות מרן הגר"ח קנייבסקי: ב'אורייתא' חגגו 80 סיומי מסכתות

לאחר חודשים רבים במהלכם שקדו בחורי ישיבת אורייתא על לימוד מסכת קידושין, הם סיימו את המסכת והגיעו אל מרן הגר"ח קנייבסקי - לחגוג 80 סיומי מסכת • תיעוד (עולם הישיבות)

שימי שפר | כיכר השבת |
במעמד (צילום: שוקי לרר)

מעמד כבוד התורה רב רושם נערך אמש (שני) בבית הכנסת לדרמן בבני ברק, שם התאספו כלל בחורי ישיבת 'אורייתא' לעריכת 80 סיומי מסכתות בראשות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

המעמד נערך לאחר חודשים רבים במהלכם שקדו הבחורים על לימוד מסכת קידושין, במסגרת יוזמה מיוחדת שנוסדה ע"י ראש ישיבת 'עטרת שלמה', הגרש"ב סורוצקין, במהלך ביקור שנערך בהיכל הישיבה בחודש כסלו האחרון, במסגרתה הוא צפוי להעניק לבחורים מילגה מיוחדת, יחד עם ראש הישיבה הרה"ג רבי דוד שפר.

כאמור, במעמד הסיום אמש השתתף מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ששהה במקום דקות ארוכות ואף בירך את עשרות הבחורים שימשיכו לעלות ולהתעלות במעלות התורה והיראה מתוך ברכה והצלחה, ולאחר מכן כובד בנו הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי באמירת הקדיש על סיומי המסכתות.

לאחר מכן, קיבל כל אחד מהבחורים המצטיינים תמונה ממוסגרת, בה הוא נראה מתברך במעונו של הגר"ח קנייבסקי, תוך שירה וריקודים, בליווי תזמורת של בעל המנגן ר' מוישה מנדלסון והזמר ליפא שמעלצר, השוהה בימים אלו בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר