המתיחות בגבול הצפוני

שר הביטחון: "מדינת לבנון נושאת באחריות לירי"

שר הביטחון, בני גנץ, התייחס לשיגורים לעבר הגליל והבהיר כי מדינת לבנון היא האחראית לירי ונושאת באחריות: "מדינת ישראל תפעל מול כל איום על ריבונותה ואזרחיה" (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שר הביטחון בני גנץ (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שר הביטחון, בני גנץ, התייחס הבוקר (שלישי( לשיגורים מלבנון לעבר הגליל והבהיר כי מדינת לבנון היא האחראית לירי ונושאת באחריות: "מדינת ישראל תפעל מול כל איום על ריבונותה ואזרחיה".

לדברי גנץ: "מי שנושא באחריות לירי הלילה היא מדינת לבנון שמאפשרת פעולות טרור משטחה. מדינת ישראל תפעל מול כל איום על ריבונותה ואזרחיה ותגיב בהתאם לאינטרסים שלה, בזמן ובמקום הרלבנטיים.

"לא נאפשר למשבר החברתי, הכלכלי והפוליטי בלבנון להפוך לאיום ביטחוני על ישראל. אני קורא לקהילה הבינלאומית לפעול כדי להחזיר את היציבות ללבנון".

כזכור, אזעקות נשמעו לפנות בוקר בשלומי וביישובים נוספים בגליל המערבי. צה"ל הודיע כי זוהו 2 שיגורים ומערכת 'כיפת ברזל' יירטה אחת מהן, רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח. בתגובה לשיגורים, צה"ל תקף באמצעות תותחים.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהו שני שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד, והשיגור השני נפל בשטח פתוח. בשלב זה, אין הנחיות מיוחדות לעורף".

באשר לתקיפה נמסר: "כוחות ארטילריים של צה"ל תקפו לפני זמן קצר בשטח לבנון בתגובה לשיגור הרקטות מלבנון לשטח ישראל מוקדם יותר הבוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר