"נפעל נגדכם"

סערת בן אנד ג'ריס: בנט שוחח עם המנכ"ל

בנט התקשר למנכ"ל העולמי של החברה המשווקת את גלידות בן אנד ג'ריס והתריע בפניו על המהלך השנוי במחלוקת של החברה • ארדן, מנסה לפעול משפטית נגד ההחלטה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בנט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם המנכ"ל העולמי של חברת יוניליוור - המחזיקה בבעלות בן אנד ג’ריס, והבהיר לו כי הוא יפעל נגדם.

במהלך השיחה הבהיר בנט, כי הוא רואה בחומרה רבה את ההחלטה של בן אנד ג׳ריס להחרים את ישראל, והוסיף כי בסופו של דבר מדובר בחברת בת של יוניליוור שנקטה בצעד אנטי ישראלי מובהק.

בנט הדגיש, כי מבחינתה של מדינת ישראל מדובר במעשה שיש לו השלכות חמורות, חוקיות ואחרות, והיא תפעל באופן תקיף כנגד כל פעולה של חרם המופנה כנגד אזרחיה.

בתוך כך, שגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם גלעד ארדן פנה במהלך הלילה האחרון, ל-35 מושלי מדינות בארה"ב בהן קיימת חקיקה נגד החרמת ישראל, וביקש מהם לפעול משפטית כנגד חברת בן אנד ג׳ריס – זאת על רקע ההחלטה שלהם להפסיק את מכירת הגלידות של החברה ביהודה ושומרון.

במכתבו ביקש ארדן ממושלי המדינות לנקוט בצעדים נגד חברת בן אנד ג'ריס והוסיף: "ההחלטה היא החלטה אנטי ישראלית המפלה לרעה את אזרחי ישראל, אך היא גם פוגעת באוכלוסייה הפלסטינית המתגוררת ביהודה ושומרון. גם ב-2018 הלחץ המשותף של מדינת ישראל, יהדות ארה"ב ומושלי המדינות – גרם לחברת Airbnb להפוך החלטה מבישה דומה".

מוקדם יותר היום דווח, על דבריו של אבי זינגר, מנכ"ל של חברת יוניליוור הישראלית: "מתאר לעצמי ששמעתם את הידיעה שאנחנו קיבלנו לפני שעות שבן אנד ג'ריס לא יחדשו את הרישיון שלנו בעוד שנה וחצי, הסיבה היא שמפועל עליהם לחץ של ארגון ה-BDS לעשות את זה".

(צילום: בן אנד ג'ריס ישראל)

"אנחנו לא נכנעים", הסביר המנכ"ל, "ולכן חשוב שתבינו את זה ותעמדו לצדינו, כי המלחמה שלנו היא המלחמה של כל מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר