גל רביעי

שיא של ארבעה חודשים: 1,372 חולי קורונה חדשים ביממה

משרד הבריאות מעדכן כי ביממה האחרונה נרשם שיא של ארבעה חודשים: כ-1,400 מאומתים אותרו ביממה אחת בלבד • מספר החולים המאושפזים במצב קשה עומד על 62 • 6,451 נפטרו (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בדיקות קורונה (צילום: פלאש 90)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי ביממה האחרונה נרשם שיא של ארבעה חודשים ואותרו בישראל 1,372 חולי קורונה חדשים. כמו אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 1.86%. במהלך היממה האחרונה בוצעו 74,186 בדיקות.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 126 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 62 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 10 מחוברים למכונות הנשמה. 18 חולים מאושפזים במצב קריטי. עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 68% מהחולים קשה - מחוסנים.

עד כה, 6,451 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. כמו כן, עד כה נדבקו בישראל 853,478 מאומתי קורונה.

משרד הבריאות עדכן כי עד כה 5,747,027 ישראלים קיבלו את מנת החיסון הראשונה לנגיף הקורונה, 5,245,999 קיבלו את מנת החיסון השנייה.

כזכור, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, התייחס אמש לעומסים בנתב"ג בצל העליה בתחלואה ואמר: "אנחנו רואים תמונות של עומסים בשדה התעופה ובמסופי הגבולות - בגלל הרבה מאוד ישראלים שטסים לחו"ל. אנחנו רואים התקהלויות בתורים ומה שנראה כמו חוסר רצון לשמוע להנחיות".

"בכל העולם ישנה עליה בתחלואה, וריאנט הדלתא מתפשט בהרבה מאוד מדינות ומי שנוסע לחו"ל מסכן את עצמו ומשפחתו בהדבקה מיותרת, כעת בוחנים את הרחבת רשימת המדינות שחזרה מהן תחייב בידוד".

"אנחנו ממליצים להפעיל את התו הירוק כדי להמשיך את שגרת החיים ולהימנע מהגבלות קשות יותר - לצערנו אין הקפדה על מסכות במקומות סגורים. המסכה היא אמצעי טוב מאוד כדי למנוע הדבקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר