החרדים בפרונט

ב'ידיעות אחרונות' מתנצלים על שימוש בתמונת חרדי

אחרי שימוש בתמונה של חרדי, בידיעה על ייבוא קורונה דרך נתב"ג, וביקורת שהושמעה ברשת על הנדסת תודעה, עיתון 'ידיעות אחרונות' מתנצל. "בחירה גרועה ומיותרת" (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בית ידיעות אחרונות (צילום: Moshe Shai/Flash90)

עיתון 'ידיעות אחרונות' מתנצל על שימוש בתמונת חרדי בידיעה העוסקת בנוחתים בנתב"ג, בצל תחלואת הקורונה המזנקת לאחרונה. "בחירת התמונה אכן גרועה ומיותרת", הגיבו בעיתון. "היא הוסרה מהפלטפורמות הדיגיטליות שלנו".

התמונה המדוברת, בה נראה חרדי נבדק לקורונה בנתב"ג, הופיעה באופן בולט בידיעה שעסקה בבידוד שיידרש, כפי המסתמן מהנוחתים בנתב"ג. פרסום התמונה עורר ביקורת בקרב רבים, שפירשו זאת כהנדסת תודעה מכוונת שנועדה להשמיץ את הציבור החרדי, בעוד מספרי החולים בריכוזים החרדים מדברים בעד עצמם.

דובר ש"ס לשעבר ויועצו של נתניהו לשעבר, איציק סודרי, פרסם הבוקר את קטע הידיעה בחשבון הטוויטר שלו, וביקש הסברים מ'ידיעות'. "מישהו יכול להסביר לי למה תמונת חרדי מפארת את הידיעה הזו הבוקר בעיתון ידיעות אחרונות?" כתב סודרי. "מה הקשר חוץ משנאה ולהנדס את התודעה שהחרדים כאן אשמים בהכול. כולנו יודעים שגל הקורונה הנוכחי אין לו שום קשר לציבור החרדי. אולי אתם שם בידיעות אחרונות?"

אשת התקשורת ג'ודי מוזס, אחותו של נוני מוזס, המו"ל של ידיעות אחרונות, היתממה וניסתה להגן על עיתונה. בציוץ תגובה שלה לסודרי, כתבה: "אולי על ראש הגנב? החרדים הם חלק מאיתנו. ישראלים, במקרה הייתה תמונה כזו. אין כוונה"

כעבור שעות אחדות, כאמור, התנצל גוף התקשורת באופן רשמי על השימוש בתמונה מהנדסת התודעה - ומחק אותה מהפלטפורמות הדיגיטליות. סודרי הגיב להתנצלות: "׳מודה ועוזב ירוחם׳ שאפו על ההודאה וההודעה. אינשאללה אצל כל מערכות התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר