החל מיום ראשון

פקחי עיריית ירושלים יתחילו לאכוף מסיכות

בתום הערכת מצב שהתקיימה בעיריית ירושלים הוחלט כי החל מיום ראשון הקרוב פקחי עיריית ירושלים יחלו לאכוף חובת עטיית מסיכה. גם 'התו השמח' יאכף ממחר (חדשות בארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בתום הערכת מצב שהתקיימה בעיריית ירושלים הוחלט כי החל מיום ראשון פקחי עיריית ירושלים יחלו לאכוף חובת עטיית מסיכה בכפוף להנחיות הדרג המדיני.

עוד הוחלט בעיריית ירושלים כי החל מהיום יתגבר אגף האכיפה והשיטור את ההסברה ויחל במתן התראות לציבור.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: " אמנם מספר החולים בירושלים נמוך אך על מנת לשמור על המספר הנמוך ולהשאיר את ירושלים ירוקה על כולנו לשמור על ההנחיות ולהקפיד על עטיית מסיכה. בנקודת נזמן זו עלינו לנהוג באחריות אישית ולשמור על ההנחיות".

כרגע ירושלים נכון להיום (שלישי), מוגדרת כעיר ירוקה, ציון הרמזור של העיר הוא 4. נכון להבוקר בעיר ישנם 216 חולים מתוכם 3 חולים קשה. כ-404,418 מתושבי העיר התחסנו במנה שניה.

במקביל נמסר כי במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה יחלו ביום רביעי משטרת ישראל ופקחים בשיתוף המרכז לשלטון מקומי, הפועלים תחת מטה המשרד לביטחון הפנים ופרויקטור הקורונה, תא״ל במיל. עמוס בן-אברהם, לאכוף את ה׳תו השמח׳ באולמות אירועים במתכונת של הגעה לאולמות השמחה טרם האירועים , ווידוא עם מנהל האולם שמתבצעת בדיקה של כניסת אורחים על פי ה׳תו השמח׳ וכן הימצאות של רפרנט ממונה קורונה באולם, שלו אחריות ישירה על ביצוע ההנחיה.

הכוחות הפועלים באחריות המשרד לביטחון הפנים יבצעו בדיקות כדי לוודא מילוי אחר ההנחיות מצד מנהלי האולמות. יש לציין כי האחריות על מימוש התו השמח היא על בעלי האולמות ובמידה ומשטרת ישראל או הפיקוח העירוני ימצאו כי האולם אינו פועל על פי ההנחיות תופעל אכיפה כלפי בעלי האולמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר