"יכול להרוג"

ב'הצלה' יצאו נגד מכשירי הקשר של הילדים

במשפחות חרדיות רבות רכשו לילדים מכשירים שביכולתם להתחבר לתדר הרדיו של מתנדבי 'הצלה'; לארגון נמאס והוא פנה אל ההורים: "יש לילדיכם מכשיר? אנא החרימו" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

במודעה מעניינת שמופצת בימים האחרונים בשכונות חרדיות בארה"ב, תוקף ארגון המתנדבים החרדי 'הצלה' סוג חדש של מכשירי קשר הנפוץ בקרב ילדים.

המכשיר מדגם Baofeng, שמיוצר בסין, ניתן לרכישה במחירים זולים באתרי אינטרנט שונים. ביכולתם של המכשירים, שפועלים על גלי רדיו, להתחבר לתדרים שונים שמצויים בשימוש של גופי חירום שונים - כך 'הצלה'.

במשפחות חרדיות רבות רכשו בתקופה האחרונה מכשירים מסוג זה, שביכולתם להתחבר לתדר הרדיו של מתנדבי 'הצלה', ובקרב ילדים נמצא עיסוק חדש: רכיבה על התדר החיוני הזה, ושיחות בו שמפריעות לניהולו התקין. לארגון נמאס - ופונים כעת אל ההורים.

תחת הכותרת: "זהירות, המכשיר הזה יכול להרוג!", פנו מהנהלת 'הצלה' - הארגון הפועל באמצעות אינספור זרועות בכל רחבי ארצות הברית - אל המשפחות החרדיות בפליירים שהופצו בשכונות.

"הורים, שימו לב שמכשיר הרדיו הזה מפריע לתדר של 'הצלה' ומונע מאנשי 'הצלה' לתקשר. אל תרכשו את זה לילדיכם! זה יכול לגבות בחיר בחיי אדם!", נכתב במודעה, לצד תמונה של המכשיר.

לסיום קראו ב'הצלה', "יש לילדיכם מכשיר מסוג זה? אנא החרימו אותו ממנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר