"מאכילי חתולים"

ח"כ מלכיאלי: בנט וכהנא רוצים למחוק את הזהות היהודית

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, במתקפה נגד הממשלה בראשות נפתלי בנט והרפורמה בכשרות של השר כהנא: "לא ירחק היום וגלעד קריב יכול להיות פה דיין בבית הדין הגדול". צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, במתקפה נגד הממשלה בראשות נפתלי בנט והרפורמה בכשרות של השר לשירותי דת, כהנא: "לא ירחק היום וגלעד קריב יכול להיות פה דיין בבית הדין הגדול". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "הרפורמה של השר כהנא, של בנט והממשלה, היא חוליה אחת בשרשרת של רפורמות, כולל הרעבת הילדים, יש כאן קואליציה שכל מה שהיא עושה זו מחיקת זהותה היהודית של מדינת ישראל".

ח"כ מלכיאלי הוסיף: "אומרים לא עוד 'מונופול' של הרבנות. צריך להבין, מחר גלעד קריב יבוא ויפתח בד"צ ויכתוב שזה כשר בהשגחת הרב גלעד קריב, אדם מהרחוב שלא מבין יחשוב שזה כשר".

לדבריו: "יש כאן מסע שיטתי למחוק את זהותה היהודית של המדינה היהודית, מתן כהנא בשליחות בנט שרוצה למחוק את הזהות היהודית, לא ממעניין אותם שום דבר של דת. יש כאן קואליציה אחת של האכלת חתולים והרעבת ילדים".

"אתה יודע מי החברים שלהם, גלעד קריב וצהר", הוסיף יו"ר סיעת ש"ס והזהיר: "לא ירחק היום וגלעד קריב יכול להיות פה דיין, ימנו אותו לדיין בבית הדין הגודל, ומה נעשה? ואז אנחנו מגיעים לאבדון במושג של מי הוא יהודי במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר