הפגיעה ברב אפרים כהן

"חקירת התאונה מעלה תחושות קשות מאוד"

עו"ד בנימין ארביב, פרקליט משפחת נשיא המועצת הגר"ש כהן, התארח באולפן 'כיכר' ותקף את התנהלות המשטרה בחודש וחצי לאחר התאונה בה נפגע הגר"א כהן. צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

עו"ד בנימין ארביב, פרקליט משפחת נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ותקף את התנהלות המשטרה בחודש וחצי לאחר התאונה בה נפגע הגאון רבי אפרים כהן. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "בשיחה עם קרוב משפחה מהיום שמעתי שאמש חכם שלום כהן שאל, איך יתכן שכבר עבר מאז חודש וחצי ועדיין לא עצרו את האנשים? מדובר בנשיא מועצת החכמים שיושב ולומד, אבל אחרי הכול הוא גם אבא, והדבר הזה חורה לו מאד.

מה שמוביל אותנו לתחושה של המשפחה שיש כאן טיוח של המשטרה?

"אני לא רוצה להיכנס לתחושות של המשפחה, אני יכול לומר לך שהתחושות שלי הן קשות.

עו"ד בנימין ארביב בריאיון לישי כהן

"אני מתעסק רבות בנושאי תאונות פגע וברח, אנחנו יודעים ממקרים שארעו בעבר שהמשטרה פועלת ועוצרת חשודים אחרי מספר שעות או מקסימום כמה ימים, וכאן כשאני שומע שאנשים לא נחקרו בכלל במשך חודש וחצי, לי זה גורם לתחושה קשה".

ממשטרת ישראל נמסר: בעקבות הארוע המוזכר בפניה, נפתחה חקירה עוד ביום האירוע, בוצעו פעולות לרבות גביית עדויות. מטבע הדברים מאחר ומדובר בחקירה שעדיין מתנהלת, לא ניתן לפרט מעבר לכך. נמשיך בחקירת המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה למצות את הדין עם האחראים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר