שרה מכחישת קורונה?

במפלגה של ביטון מגיבים למתקפות הארסיות: "פחדנים"

אחרי שנקראה להתפטר וחטפה התקפה חריפה וחסרת תקדים מפי עמיתיה בממשלת בנט, וכונתה "מכחישת קורונה", גורמים בתקווה חדשה מגיבים: "מתקפות פחדניות, תעסקו בעניין עצמו" (ארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
שרת החינוך ביטון ושר הבריאות הורביץ, בכנסת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי המתקפה החריפה וחסרת התקדים מצד שרים בממשלה על יפעת שאשא ביטון, שרת החינוך, גורמים במפלגת תקווה חדשה מגיבים, וקוראים להוקיע אותן.

״ההתקפות משוללות הרסן על שרת החינוך עברו את גבול הטעם הטוב", נמסר מתקווה חדשה. "יש לגנות ולהוקיע את המתקפות הפחדניות האלו, ולעסוק בעצם העניין".

הגורמים הוסיפו, כשמתייחסים למתווה פתיחת שנת הלימודים, בגינו בעיקר יצא הקצף לאחרונה, כי "מומחים מכל הארץ, ובכללם פרופ' גבי ברבש הביעו את תמיכתם במתווה פתיחת שנת הלימודים שהציגה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון. המתווה סוכם גם עם משרד הבריאות והוצג לראש הממשלה״.

כזכור, הבוקר האשימו שרים בממשלה ביטון, ואמרו כי היא "מכחישת קורונה" שלא מוכנה לקבל את תכתיבי משרד הבריאות. לפי הדיווח של העיתונאי עמית סגל, אחד השרים התבטא: "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה". עוד ביטויים חריפים שנשמעו כנגדה: "היא התאהבה בפוזיציית המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה".

ביטויים נוספים שנאמרו כנגד השרה: "שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך"; "במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות".

מתקפות דומות נאמרו במילים הללו: "לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין?"; "ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה". כעת, כאמור, בתקווה חדשה מגיבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר