"להקת הקופים החרדית"

מבקר התרבות לשעבר בהסתה נגד חרדים

מבקר התרבות לשעבר פרסם ציוץ נוטף שנאה כנגד החרדים בו כינה בשלל כינויים מבזים, בהם רמז כי הח"כים החרדיים אחראים למתי הקורונה. בש"ס מאיימים לתבוע (חדשות, בארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אורשר (צילום: Matanya Tausig/Flash90)

חברי הכנסת של ש"ס שלחו מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים למבקר התרבות לשעבר, גידי אורשר, בדרישה שיתנצל ויסיר ציוץ פוגעני שלטענתם מהווה אף לשון הרע.

בציוץ שפרסם כתב אורשר: "להקת הקופים החרדית בכנסת התקהלה אתמול למופע קולני שהוכיח שהם לא יותר מחיות פרימיטיביות"

עוד הוסיף וכתב "חיות טורפות כי בעיקר בגללן (וכניעת נתניהו) נספרו בקדנציה של הממשלה הקודמת למעלה מ-6000 מתים מקורונה. לסיום קינח ב "ארורים תהיו!!!"

במכתב ההתראה כתבו הח"כים "בדבריך שצוטטו לעיל, ביקשת להשפיל את מרשיי כשכוונתם כמובן אל חברי הכנסת מהתנועה ("הח"כים החרדים" מהציוץ) "לבזותם ולעשותם מטרה לשנאה, לבוז וללעג".

"לא רק זו" הוסיפו "אלא שייחסת למרשיי את מותם של למעלה מ-6000 מתים מקורונה, דבר המהווה שקר גמור ומוחלט ומשולל כל בסיס. דברים אלו מהווים פגיעה בשמם הטוב של מרשיי ולשון הרע".

במכתבם דורשים הח"כים כי אורשר יסיר את הציוץ לאלתר ויפרסם ציוץ הבהרה כשאם לא יעשה זאת חברי הכנסת ינקטו בהליכים משפטיים כשעל פי חוק איסור לשון הרע יכול בית המשפט לחייב את הנתבע לשלם פיצוי של עד 50,000 גם ללא הוכחת נזק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר