נעלב - ותקף

כץ השתלח בעיתונאי: "בעל עיניים מפחידות"

טעות בציוץ של שר האוצר לשעבר, וירידות בעקבותיו, הוביל למתקפה חסרת רסן של ישראל כץ על עיתונאי התאגיד. "בעל עיניים מפחידות שנקרא ע״ש תנא צדיק". ומה הגיבו? (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

חבר הכנסת ישראל כץ (הליכוד) השתלח היום (ראשון) בעיתונאי תאגיד השידור הציבורי עקיבא נוביק באופן כנראה חסר תקדים. "עיתונאי בעל עיניים מפחידות שנקרא ע״ש תנא צדיק", כתב עליו.

כץ הוסיף, בציוץ בטוויטר, על נוביק: "הורחק מערוץ מסחרי ונקלט בערוץ ציבורי כשופר לסיכול יריבים פוליטיים. מתפקד נגדי כמו החייל היפני ביערות במלחמת העולם השנייה, שלא עודכן שהמלחמה הסתיימה. יאללה שחרר".

הסיבה להשתלחות חסרת הרסן כנגד נוביק, בעקיצה שפרסם האחרון כנגד כץ, לאחר שזה בירך על זכיית נציג ישראלי במדליית זהב באירוע ספורט עולמי, ובטעות כתב: "הבאתי כבוד רב וגאווה למדינת ישראל". נוביק סימן את טעותו של כץ, וכתב בסרקזם: "מרגש: שרים ואישי ציבור מתקשרים בדקות האחרונות לישראל כץ ומברכים אותו על הישגו המרשים".

זה לא נגמר בכך. בהמשך נוביק עלב שוב בכץ, כשצייץ: "מירי רגב: כבר לפני שנים הענקתי מלגה לישראל כץ".

שר האוצר לשעבר, כאמור, הגיב למתקפה בהשתלחות משלו. נוביק הגיב לשטף הכינויים שקיבל מכץ, וכתב: "לא יודע מי כותב לישראל כץ את הציוצים אבל הוא גאון". הגולשים בטוויטר, בתגובה לכץ, דווקא חשבו שהעיניים של נוביק יפות...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר