שב"כ חוקר

הדקירה בפתח תקווה: חשד למניע לאומני

בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על פרטי חקירת הדקירה בעיר פתח תקוה, ובחקירת המשטרה מעורב גם השב"כ לאור החשד כי ייתכן והמניע לאומני; כל כיווני החקירה נבדקים (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מד"א)

בית משפט השלום בכפר סבא הוציא צו האוסר לפרסם את פרטי חקירת הדקירה אתמול בעיר פתח תקוה, שהוביל לפציעתו באורח קשה של גבר כבן 60.

המשטרה ממשיכה בחקירת הדקירה, יחד עם שירותי הביטחון הכללי (שב"כ) לאור העובדה כי לא נשלל החשד כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני, עם כי כל כיווני החקירה נבדקים.

הגבר שנדקר, ישב על ספסל כאשר הדוקר תקף אותו ונמלט מהמקום. הפצוע החל ללכת, עד שהגיע לתחנת אוטובוס אוטובוס במוכה - שם התמוטט. במסגרת החקירה, אספה המשטרה את התיעודים ממצלמות האבטחה באזור בניסיון למצוא את הדוקר.

דב רוזן, חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שהגיע למקום סיפר: "ראינו בתחנת האוטובוס גבר בשנות ה 50 פצוע מדקירה. ברגעים הראשונים הוא היה בהכרה מלאה ותקשרנו איתו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן סיוע נשימתי בחמצן ויחד עם הפראמדיקים של הניידת טיפול נמרץ המשכנו בטיפול הרפואי ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

פאראמדיק מד"א, יורם שאלתיאל אמר: "הפצוע שכב על המדרכה בתחנת האוטובוס כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והנשמה, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר