התפרצות הקורונה

שיא שלילי חדש; 3818 חולי קורונה חדשים

מספר החולים הקשים עומד על 221. 13 יישובים מוגדרים כאדומים. קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום כשעל הפרק עומדות החלטות קשות, ביניהן, סגר בתקופת החגים (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 3818 חולי קורונה חדשים. מספר החולים הקשים עומד על 221 ועוד 5 ישראלים נפטרו הלילה מקורונה. 13 יישובים בישראל כבר מוגדרים אדומים, ועשרות נוספים כתומים.

כפי שדווח הבוקר, קבינט הקורונה יתכנס היום (שלישי) בשעות אחה"צ לדיון בהידוק ההגבלות בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל וכישלון הצעדים שננקטו עד כה.

שרי הקבינט יבחנו את הרחבת השימוש בתו הירוק כך שהוא יחול בכל המקומות, כולל על ילדים. בנוסף, יחזירו את חובת עטיית המסכות גם בשטחים פתוחים, בינתיים, ככל הנראה רק באירועים בהשתתפות יותר ממאתיים בני אדם.

ראש הממשלה נפתלי בנט, שהגישה בה הוא נקט יחד עם שר הבריאות ניצן הורוביץ נכשלה, אמר אמש לשרים כי יש הכפלה מדאיגה בתחלואה. "היינו ב-50, עברנו ל-100, כעבור 10 ימים ל-200 והצפי הוא שעוד 10 ימים יהיו 400 חולים".

בנט הוסיף, "צריך לומר ביושר. תקווה זו לא תוכנית עבודה. אנחנו כרגע מתמידים בקו שנקטנו, בהתאם למדד של סך החולים קשה - מאושפזים, מונשמים, אקמו ועוד - ורוצים לראות את האפקט. אנחנו עם האצבע על הדופק כל הזמן. ייתכן ונידרש לצעדים כואבים".

בין האופציות אותם בוחנים כחלק מהצעדים הכואבים עליהם דיבר בנט: הטלת סגר נוסף. אם אכן יטילו סגר, ככל הנראה הוא יהיה בחודש תשרי, כך שגם השנה יהיה סגר בתקופת החגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר