בדרך לסגר?

חוזרים מאוקראינה, ארה"ב ומדינות נוספות - יחוייבו בבידוד

ועדת הכנסת אישרה הוספת 13 מדינות נוספות שהשבים מהן יחוייבו בבידוד של שבוע ימים - גם מחלימים ומחוסנים. המדינות מתווספות לשורת מדינות שכבר ברשימה (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

היום בצהריים (שלישי) אישרה ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת להוסיף עוד 13 מדינות חדשות לרשימת המדינות שהשבים מהן מחויבים בבידוד - גם אם החוזרים מוגדרים מחלימים או מחוסנים.

אילנה גנס, ראש מטה בריאות הציבור במשרד הבריאות, אמרה כי "גל התחלואה הנוכחי הוא תמונה דומה למה שאנחנו רואים בעולם. מרבית העולם נמצא בעליית תחלואה, לרוב בגלל זן הדלתא. המודל לבניית הרשימה מבוסס על מספר קריטריונים - החשוב ביותר הוא כניסה של תחלואה לארץ. לא משנה מה המדינה מדווחת על עצמה, כי חלק המדינות לא בודקות, מרצפות וריאנטים או מדווחות".

המדינות שצפויות להיכנס לרשימה הן: אוקראינה, ארצות הברית, איטליה, איסלנד, אסוואטיני, בוטסואנה, בולגריה, גרמניה, הולנד, טנזיה, יוון, מלאווי, מצרים, צ'כיה, צרפת, קובה, רואנדה ותונסיה.

התקנות ייכנסו לתוקף ב-6 באוגוסט, והתקנות יחולו רק על מי שישהה במדינה מעל 12 שעות, כך שהמגיעים בטיסות 'קונקשן' שיעברו במדינות אלו לא יאלצו להיכנס לבידוד. רשימת המדינות הצפויה תצטרף אל 24 המדינות שכבר דורשות בידוד למחלימים או מחוסנים.

המדינות שברשימה:

אוקראינה, איטליה, איסלנד, אסוואטיני, ארצות הברית, בוטסואנה, בולגריה, גרמניה, הולנד, טנזניה, יוון, מלאווי, מצרים, צ'כיה, צרפת, קובה, רואנדה ותוניסיה.

המדינות שיוסרו מהרשימה:

איי סיישל, זמביה, פרווגאי, קוסטה ריקה, אוגנדה, ליבריה, פנמה וקניה. התקנות שאושרו צפויות להיכנס לתוקף כבר ביום שישי הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר