חשש מחומרים מסוכנים

שריפה בשכונת הר נוף; תושבים פונו מבתים

סמוך למפעל שעל פי החשש מכיל בתוכו חומרים מסוכנים, ליד שכונת הר נוף בירושלים, פרצה שריפה. תושבים בקו הראשון של האש פונו מבתיהם. מומחה לחומרים מסוכנים בזירה (ארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

‏אחרי שורת השריפות בהרי ירושלים, ארבע בחורש ואחת בכניסה לעיר, היום אחר הצהרים (שלישי) פרצה שריפה גם בתוך העיר, ליד שכונות הר נוף וגבעת שאול. 13 צוותי כיבוי פועלים כדי לכבות את השריפה, ואליהם הצטרפו שני מטוסי כיבוי.

תושבי קו הבתים הראשון פונו מבתיהם. סכנה עולה גם בשל הקרבה למפעל שעל פי החשש מכיל בתוכו חומרים מסוכנים. קצין מומחה לחומרים מסוכנים פועל במקום.

כאמור, הבוקר פרצה שריפה בחמישה מוקדים עיקריים - ארבע באזור שורש ואחת בכניסה לעיר - בתור סיני. בעקבות שאיפת עשן פונה נער כבן 16 פונה לצורך קבלת טיפול בידי גורמי רפואה.

טפסר ניסים טויטו, מפקד מחוז ירושלים: "מאז שעות הבוקר נלחמו לוחמי האש בעוז באש שהשתוללה בגזרה רחבת היקף ובעוצמה רבה באיזור שורש-שואבה. בחסות מזג האוויר הקיצון שהתאפיין בנתונים מטאורולוגיים חסרי תקדים בעוצמתם.

"טרם ברורה סיבת הדליקה אבל דבר אחד ברור, האש ניצתה במעשה ידי אדם, אם במזיד או ברשלנות. למי שטרם הפנים זאת אנו ניצבים בפתחו של עידן אקלימי חדש ומסוכן, זהו לא עוד איום הנראה הרחק באופק, לשונות האש כבר מלחחות את שערינו.

"בעונה הזו של השנה בה המוני בית ישראל ממלאים את אתרי הטבע, הפארקים והגנים הלאומיים אני קורא לכולם להקפיד במשנה זהירות שלא להדליק אש גלויה בשום מקום ולנהוג באחריות. רק בעזרת הציבור נזכה לקיץ נקי משריפות ואסונות".

כעת, כאמור, פרצה שריפה נוספת שהובילה אף לפינוי מהבתים, והחשש הוא מהקרבה למפעל המכיל לפי החשש חומרים מסוכנים.

(צילום: אברמי לינשה)
(צילום: אברמי לינשה)
(צילום: אברמי לינשה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר