אירוע ההפנינג הגדול לחרדים של משה ליאון

יעקב נחומי ביקר ב"עולים לירושלים" וחזר עם גלרית "בין הזמנים" מרהיבה

מאות מבקרים באירוע ביקשו להודות לראש העיר משה ליאון על האטרקציה המסובסדת שמאפשרת למשפחות ברוכות ילדים ליהנות מבילוי על טהרת הקודש, במחיר סמלי • ליאון: "עבור משפחות ברוכות ילדים זו ההזדמנות היחידה ליהנות בבין הזמנים מאטרקציות במחיר שווה לכל נפש" (בארץ)

(צילום: יעקב נחומי)

שבוע של הפנינג ענק: בעיריית ירושלים מסכמים את "עולים לירושלים 6" בסיפוק עצום. אחרי שבוע שבמהלכו ירושלים אירחה רבבות ילדים והורים מכל רחבי הארץ, בעירייה אומרים כי הם נדהמים מהפידבק העצום שהתקבל מהשטח, מרבבות ילדים ששנה שלמה חלמו להגיע ל"עולים לירושלים" ושמחו שגם השנה, חרף ההגבלות, ירושלים אירחה בלב פתוח את ההפנינג השנתי הגדול ביותר למגזר החרדי.

במהלך יום שלישי אחר הצהריים ראש העיר משה ליאון ביקר במתחם, יחד עם מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק כספים הרב צביקה כהן, והרב דוד בלומנשטוק מחזיק תיק תרבות תורנית. לסיור התלוו גם מנכ"ל העירייה איציק לארי, גזבר העירייה שמוליק זיגלמן, ראש מנהל תרבות חברה וספורט הגב' אריאלה רג'ואן ויו"ר האגף לתרבות תורנית פנחס ארליך. את המשלחת ליווה יו"ר חברת 'אפקט' האחראית על הפקת האירוע, הרב אפרים זילברברג שהדריך את המשלחת בין שלל האטרקציות.

במהלך הביקור פנו לראש העיר מאות מבקרים מכל רחבי הארץ וביקשו להודות לו על האירוע. ראש העיר שוחח עם הפונים שציינו בפניו את העובדה שמדובר בבילוי היחיד על טהרת הקודש למשפחה החרדית שניתן לקיים במחיר מסובסד של 15 שקלים לכלל האטרקציות, מחיר שמהווה פיתרון למשפחות ברוכות ילדים שמבקשות לצאת ולהתאוורר מעט בימי בין הזמנים.

"מרבית המגיעים לאירוע הזה הם משפחות ברוכות ילדים שזו ההזדמנות היחידה שלהם בימי בין הזמנים ליהנות מאטרקציות לכל המשפחה במחיר שווה לכל נפש" אמר ראש העיר משה ליאון. ראש העיר הוסיף הוא שמח על ההזדמנות לספק תוכן תרבות ופנאי איכותי למגזר החרדי בכל הארץ, שמטייל בירושלים ונהנה מאווירתה המיוחדת. "ירושלים היא המוקד של העם היהודי, בכל הקשור לאוצרות הרוח והקודש ההיסטוריים שלנו. אנחנו מארחים בחום ובשמחה ציבורים נרחבים מכל רחבי הארץ, ובראשם הציבור החרדי שמבקר בהמוניו בעיר בימים אלו, נהנה מהחוויות הרוחניות והגשמיות שיש לעיר הקודש והמקדש להציע".

"מדובר במסורת ירושלמית שילדים מחכים לה כל השנה" אמר הרב דוד בלומנשטוק מחזיק תיק תרבות תורנית. "אנחנו שמחים לקיים את האירוע הזה בפעם השישית, והפידבק שמתקבל מהשטח הוא עצום. עיריית ירושלים הפכה למוקד התיירות מספר אחד במגזר החרדי, והיא מארחת בשמחה את כלל האורחים מכל רחבי הארץ שמבקשים ליהנות מחוויה ירושלמית בלתי נשכחת".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר