ניצני מרד?

בכיר בליכוד: "נתניהו גורם לליכוד הפסד אחר הפסד"

אחרי המפלה בהצבעה החשאית לבחירת חברי וועדת בחירת שופטים, כשמועמדת הליכוד, ח"כ לוי-אבקסיס הפסידה, בכיר בליכוד תקף בחריפות את יו"ר האופוזיציה נתניהו (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר מפלת הליכוד היום בהצבעה החשאית לוועדה לבחירת שופטים, כתב 'וינט', אטילה שומפבלי דיווח כי בכיר בליכוד אמר לו הערב כי "זה לא יאומן. נתניהו גורם לליכוד הפסד אחר הפסד".

"הליכוד היא המפלגה הגדולה בכנסת ולא מצליחה אפילו להכניס נציג לועדה לבחירת שופטים. נתניהו מחויב לעשות חשבון נפש על רצף ההפסדים. הליכוד מפסיד הכול". דברי הבכיר.

כזכור, חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, שנבחרה להיות מועמדת הליכוד בבחירות לוועדה למינוי שופטים, הפסידה היום בהצבעה החשאית. יצויין כי יו"ר המפלגה בנימין נתניהו רצה לקדם ח"כית אחרת - קרן ברק, כי חשב שתצליח להביא קולות מהקואליציה, אך היא הפסידה בהצבעה על כך.

ניצני המרד בליכוד אינם חדשים, על רקע ההפסד לראשות הממשלה וההליכה לאופוזיציה לאחר שנים, ח"כים רבים חשים אי שביעות-רצון מכהונתו הארוכה של נתניהו בראשות המפלגה.

כזכור, אך לפני כשלוש ימים חבר הכנסת מהליכוד ישראל כץ התבטא בראיון לערוץ הכנסת, ואמר כי במקרה והיה מוטל עליו המנדט להקמת הממשלה הוא היה מצליח לעשות זאת, בשונה מנתניהו שכשל בכך. "אני משוכנע שהייתי נבחר, ומשוכנע שהייתי מקים ממשלה", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר