סגר - לא בחגים?

בכירים בקבינט הקורונה שוקלים להטיל סגר בזמן הקרוב

דיווח: בכירים במערכת הבריאות ובקבינט הקורונה העלו במהלך דיונים שונים את האפשרות להליכה לסגר - כבר בשבועיים הקרובים. זאת מתוך מטרה לעודד את מי שעדיין לא התחסן - שיתחסן (בריאות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בקרוב סגר נוסף? (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

סגר עוד לפני החגים? על פי דיווח ב'חדשות 13', שרים בכירים בקבינט הקורונה וכן בכירים במשרד הבריאות העלו את האפשרות בדיונים שונים לשקול את האפשרות להכניס את המדינה לסגר - כבר בשבועיים הקרובים.

על פי הפרסום, אחד מהשרים הבולטים שתומך במהלך הוא שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, תוך התחשבות בעובדה שעל פי ההערכות התחלואה בישראל צפויה לנסוק בעוד כחודש ולהביא למצב בו המדינה תזדקק להיכנס לסגר בכל אופן.

סיבה נוספת ללכת לסגר מיידי - היא הערכה של בכירים במשרד הבריאות כי סגר יניע את מי שעדיין לא התחסנו כנגד הנגיף, ייצאו בכל זאת ויקבלו את שתי מנות החיסון.

מוקדם יותר היום (רביעי) אמר ראש הממשלה נפתלי בנט כי "ישראל אזרה אומץ ואנחנו הראשונים בעולם שמתחסנים בחיסון המשלים, החיסון השלישי. זה לא דבר מובן מאליו, זו החלטה מקצועית, אבל חיונית כדי לנסות להימנע מאמצעים יותר קשים".

"הנה הסיפור בצורה הכי פשוטה: המטרה שלנו היא לשמור על ישראל פתוחה אבל לא להגיע למצב שבתי החולים, חלילה, יצטרכו להגיד: 'אין לנו מקום'".

"זה לא יכול לקרות במדינת ישראל. המטרה שלנו היא לא להגיע לזה, ואנחנו יודעים מתי ללחוץ על הברקס. ביחד אנחנו יודעים למנוע הגעה לאותה תקרה".

עוד אמר בנט, "כדי שלא נצטרך להגיע למגבלות הרבה יותר קשות אנחנו נתחסן, נעטה מסכות, ונשמור על ריחוק. זה בידינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר