זכה למחיאות כפיים • צפו

אחרי שעורר סערה, נתניהו התנצל על חילול השבת: "לא יישנה"

לצד ח"כים חרדים, התנצל יו"ר האופוזיציה נתניהו על ההודעה ששיגר בשבת. "הצוות שלי היה חרוץ מאוד, והם לא מבינים", הסביר. הוא הוסיף שתמיד הקפיד על כך, וחתם: "בני יכול למסור כאן שיעור" • הנוכחים מחאו כפיים • צפו בתיעוד (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
נתניהו, הערב בשבע ברכות (צילום: ללא קרדיט)

במהלך חגיגת ה'שבע ברכות' לבתו ח"כ יעקב אשר, שהתקיימה הערב (ראשון) בבני הרק, התנצל יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בפני החרדים, על ההודעה ששיגר אמש בשבת. "אני צריך לתת דוגמה אישית", אמר נתניהו. "תמיד הקפדתי על כך כראש ממשלה וגם בתפקידי הנוכחי, הדברים האלה לא יישנו".

נתניהו הסביר: "אני לא נוהג להוציא את הדברים לפני צאת השבת, הצוות שלי היה חרוץ מאוד, והם לא מבינים שמה שחל על ראש ממשלה אני מחיל גם עכשיו". הוא הבטיח: "הדברים הללו טופלו ולא יישנו", וזכה למחיאות כפיים מהקהל.

יו"ר האופוזיציה הוסיף: "ולא בכדי אני אומר. מתוך כבוד לשבת, לתורת ישראל ולמורשת ישראל. הדברים הללו מנחים אותי ואת משפחתי. אגב, בני יכול לתת כאן כמה שיעורים טובים".

כזכור וכפי שדווח בכיכר השבת, במהלך השבת האחרונה פרסם נתניהו הודעה בחשבונות החברתיים שלו, כשהוא מצטלם לסרטון בו בירך זוכה באולימפיאדת טוקיו - מה שהוביל לקשת של תגובות נזעמות וגינויים בקרב שומרי המסורת.

בחגיגת שבע הברכות לבתו של ח"כ אשר השתתפו, מלבד נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר אגודת ישראל יעקב ליצמן, וחברי הכנסת מלכיאלי ובוסו. עוד השתתפו הזמר דדי גראוכר, יענקי קנייבסקי ומוטי פאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר