תיעוד מהפעילות

החזיק בביתו 40 ציפורים מוגנות ונשק ונתפס

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם המנהל האזרחי ורשות הטבע והגנים עצרו חשוד שהחזיק בביתו בענאתא 40 ציפורים מוגנות ונשק מסוג M-16; תיעוד (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מג"ב חוף הובילה לפעילות מבצעית הלילה (שני) של לוחמי מג"ב עוטף ירושלים, אח"מ וכלבני מג"ב, פקחי רשות הטבע והגנים ביחידת קמ"ט שמורות טבע במנהל האזרחי, מת"ק עוטף ירושלים בביתו של חשוד בגידול וצייד לא חוקי של ציפורים מוגנות בעיירה הפלסטינית ענאתא.

במהלך החיפוש לוחמי מג"ב איתרו חדר בביתו של החשוד ובו מספר רב של כלובים ובתוכם 40 ציפורים מוגנות מסוג חוחית. 6 מתוכן חוחיות לבנות הנחשבות לזן נדיר ובנוסף נתפסו ביצים של הציפורים המוגנות שמוקמן בטבע.

סה"כ שווי מוערך של הציפורים שהוחזקו באופן לא חוקי הוא של כ-100,000 ש"ח.

בהמשך החיפוש בבית, הכלבה 'ניקה' של מג"ב, סימנה תיק שחור אשר בתוכו נתפסו נשק מסוג M-16, מחסנית מלאה בכדורים ו-3 חבילות של כדורי 5.56.

החשוד, בשנות ה-30 לחייו תושב ירושלים (בעל תעודת זהות ישראלית) הועבר לחקירה במג"ב עוטף ירושלים וברשות הטבע והגנים.

ארז ברוכי ממונה אכיפה מחוז יו"ש קמ"ט שמורות טבע במנהל האזרחי: "החוחית היא חיית בר מוגנת והחוק אוסר לצוד אותה, לסחור בה או להחזיקה. בזכות שירתה הייחודית, היקף תופעת הציד שלה חוצה מגזרים והסחר בה נרחב. המנהל האזרחי ורשות הטבע והגנים, פועלים לאתר חוחיות בשבייה ואנשים המחזיקים חוחיות בבתיהם שלא כחוק. החוחיות יועברו לאישוש ובדיקה לפני השבתם לטבע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר