"פרשת שופטים"

הוועדה לבחירת שופטים התכנסה לראשונה

הועדה לבחירת שופטים התכנסה הערב לישיבתה הראשונה, ושר המשפטים גדעון סער הזכיר בפתח הדיון את פרשת השבוע הקרובה וציין את הדחיפות באיוש התקנים; צפו (ארץ)

(צילום וידאו: אלכס ריי; צילום סטילס: רפי בן חקון)

הועדה לבחירת שופטים התכנסה הערב (שני) לישיבתה הראשונה, לאחר שהרכב הוועדה הושלם ביום רביעי שעבר, עם בחירת נציגי הכנסת והממשלה לוועדה.

בפתח הישיבה אמר גדעון סער, שר המשפטים כי "אני שמח על ההתכנסות הראשונה של הועדה לבחירת שופטים, אנחנו לפני פרשת שבוע פרשת שופטים, ששם נאמר 'שופטים ושוטרים תיתן בכל שעריך', ובאמת אנחנו התכנסנו במהירות אחרי שההרכב של הועדה לבחירת שופטים הושלם ביום רביעי שעבר, עם בחירת נציגי הועדה מהכנסת ומהממשלה, במהירות האפשרית ע"מ להתחיל להתקדם לאיוש תקני שיפוט שנחוצים היום בכל הערכאות".

סער ציין כי "יש עומס גדול במערכת ונדרשת עבודה אינטנסיבית של הועדה כדי לאייש את אותם תקנים. לכן אנחנו כבר מתכנסים היום ע"מ להקים את ועדות המשנה, ושהן יתחילו לפעול בדחיפות גדולה ככל שהדבר הזה ניתן, שנוכל להתקדם".

"אני משוכנע שכל מי שיושב ליד השולחן הזה, ללא תלות בגוף שהוא מייצג, היא בחירת השופטים הטובים ביותר, לכל ערכאות השיפוט, האיכותיים ביותר והראויים ביותר, וגם באופן שייתן ביטוי לגיוון של החברה הישראלית – וזה אני מאמין שכולנו ביחד נעשה", חתם סער את דבריו.

(צילום: רפי בן חקון)
(צילום: רפי בן חקון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר