לקראת ראש השנה

חשש בברסלב: רוב המדינות ייאסרו לטיסה

בשל העלייה בתחלואה ברוב מדינות העולם, במשרד הבריאות מעריכים כי עד ר"ה רוב מדינות העולם ייכנסו ל'רשימה השחורה', מה שמעלה את החשש בחסידות ברסלב (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
טיסות לאומן (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בשל העלייה בתחלואה ברוב מדינות העולם, בכירים במשרד הבריאות מעריכים כי בחודש הקרוב רוב מדינות העולם ייכנסו ל'רשימה השחורה' והטיסה אליהן תיאסר מה שמעלה את החשש בחסידות ברסלב.

לדברי גורמים בכירים במשרד הבריאות, העלייה בתחלואה ברחבי העולם ובאירופה בפרט מדאיגה, ועל פי ההערכות שלהם עד לראש השנה רוב מדינות העולם ייכנסו לרשימה השחורה. המשמעות: רוב היעדים בעולם, כולל אוקראינה, יהיו אסורים לטיסה ומי שיפר את ההחלטה - ייקנס ב-5,000 שקלים.

דברי הבכירים במשרד הבריאות מגיעים על רקע הדיונים בלשכת השר לשירותי דת, מתן כהנא, באשר למתווה מיוחד עבור הטיסות לציון רבי נחמן באומן בחג ראש השנה וזאת לאחר שבשנה שעברה הטיסות לאוקראינה נאסרו.

"כבר עכשיו מי שיטוס לאוקראינה יהיה חייב בבידוד של שבוע שזה מאכזב", אומר גורם בחסידות ברסלב העוסק במתווה ראש השנה: "היינו בטחים שהשנה יהיה קל לטוס ולחזור בלי איומי בידוד, בטח למחוסנים ומחלימים, אבל נראה שהמדינה מעלה קשיים".

לדבריו: "לאן נעלמו מנהיגי המדינה כשהיה מדובר בטיסות של הערבים לטורקיה במהלך חג הקרבן, איש לא העז לעצור זאת. קל להם ליפול על החרדים ושומרי המסורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר