הדרך המפתיעה של המלכה אליזבת לניקוי היהלומים שלה

אנג'לה קלי, המשמשת כיד ימינה של אחת הנשים החזקות בעולם, חשפה קטעים מספר הזיכרונות שכתבה על המלכה ובו קיימת פנינה נסתרת לגבי הדרך של צוות הארמון לניקוי יהלומים (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המלכה אליזבת אוהבת לשתות קוקטיילים. זו עובדה שידועה לכל דרי הארמון. אבל האם ידעתם שלבת ה-94 יש שימוש אחר לגמרי לשאריות האלכוהול שלה, שלא מעניק הנגאובר?

אנג'לה קלי, המשמשת כיד ימינה של האישה אשר תקופת כהונתה היא הארוכה ביותר בהיסטוריה של המלוכה הבריטית - והמזכירה האישית שלה, חשפה קטעים מספר הזיכרונות שכתבה, אשר נקרא: "הצד השני של המטבע: המלכה, השידה והארון", במגזין "הלו!". בין הסודות והמוזרויות של הוד מלכותה אשר אליהם נחשפנו דרך החיבורים הללו, קיימת פנינה נסתרת לגבי הדרך של צוות הארמון לניקוי יהלומים. לא, זה לא באמצעות תכשיר מסורתי למירוק תכשיטים או אפילו קטשופ, זה ג'ין!

כן, בין כל גילויי הלב של המלכה קיים גם הממצא הבא: שילוב של ג'ין ומים הוא נפוץ מאד בארמון, כדי לשמור על יהלומי המלכה נוצצים. לא יכולים לחכות להשתמש בזה בבית? זה בסדר. גם אנחנו.

באשר לשיטות ניקוי אחרות שאושרו על ידי המלכה, קלי ציינה גם כי טיפה של נוזל כלים ומים מסייעים להיפטר מכתמי ספריי לשיער בבגדים.

מעניין לדעת שקווין אליזבת משתמשת בתרסיס לשיער ושהיא אף מכתימה את בגדיה ומסירה את תכשיטיה מעליה לפעמים. קחו את זה כהוכחה נוספת לכך שמלכות הן (לפעמים) בדיוק כמונו - אבל עם טריקים יצירתיים יותר לניקיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר