מועמד 'הליכוד' הפסיד

אלי לנקרי נבחר לראשות עיריית אילת

אלי לנקרי, שנתמך ע"י גדעון סער, נבחר לראשות עיריית אילת ברוב של 44.7% שהם 6,104 קולות כשרים; בכך, ניצח את מועמד הליכוד בבחירות, גבי קדוש, שהגיע למקום השני (ארץ)

לנקרי בחגיגות (צילום: יוד צילומים)

אלי לנקרי נבחר לראשות עיריית אילת ברוב של 44.7% שהם 6,104 קולות כשרים מתוך 13,893 מצביעים בפועל, כך הודיע משרד הפנים לאחר ספירת הקולות.

אל המקום השני הגיע גבי קדוש, שנתמך על-ידי הליכוד, וקיבל 41.2% שהם 5,627 קולות כשרים. במקום השלישי יעקב קסוס עם 7.2% שהם 984 קולות, ובמקום הרביעי גב' מילוא הדס עם 6.9% שהם 947 קולות כשרים.

אחוז ההצבעה הסופי בבחירות עמד על 25.41% שהם 13,893 בעלי זכות הצבעה מתוך 54,065 בעלי זכות הבחירה.

לנקרי, שנתמך על-ידי גדעון סער ו'תקווה חדשה', מיהר לחגוג את נצחונו ואמר מול מאות תושבים ופעילים: "מחר אתייצב בשעה 8:00 במשרד ואמשיך לעשות את מה שעשיתי 18 שנים רק הפעם כראש העיר".

שר המשפטים גדעון סער בירך אותו ואמר: "ברכות לראש העיר הנבחר של אילת אלי לנקרי. תושבי אילת בחרו נכון לטובת העיר והחליטו להמשיך קדימה במקום לחזור אחורה. בהצלחה לאלי ולאילת!".

שר התקשורת יועז הנדל אמר: "מברך את ידידי אלי לנקרי על הנצחון בבחירות באילת. ביקרתי אותו בחמישי האחרון ומצאתי פטריוט אילתי שמקדם את העיר שלו ותושביה. הבחירות הוכיחו שאנחנו בעידן שבו ענייניות, עשייה ורצינות, במישור הארצי או המוניציפאלי, מביאים תמיכה. מזל טוב ובהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר