עמית סגל הימר

הרשת גועשת; האם ד"ר שרון אלרעי-פרייס צפויה להתפטר?

הפרשן עמית סגל הימר ש"אחד מבכירי/ות משרד הבריאות יתפטר בקרוב התפטרות מהדהדת", הרשת געשה ובעלה של ד"ר שרון אלרעי-פרייס, מיהר להכחיש את ההשערות (חדשות)

ד"ר שרון אלרעי-פרייס (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"הימור פרוע למחצה", כתב פרשן 'חדשות 12' עמית סגל, "אחד מבכירי/ות משרד הבריאות יתפטר בקרוב התפטרות מהדהדת", וברשתות החברתיות פרצה סערה, במי מדובר.

עו"ד אלדד יניב מיהר לצייץ כי מדובר בראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, שנמצאת בעין הסערה וחוטפת ביקורת מצד שרים בממשלה על "היסטריה" כלשונם, ביקורת שאילצה את ראש הממשלה נפתלי בנט, לצאת להגנתה.

"עמית סגל רומז על התפטרות קרובה של שרון אלרעי פרייס", כתב אלדד יניב, "מי שעוקב אחרי ציוצי בן זוגה מאיר פרייס בטוויטר - מבין".

ד"ר שרון אלרעי-פרייס בדיון בכנסת (צילום: דוברות הכנסת)

בתוך זמן קצר, בעלה, ד"ר מאיר פרייס, מיהר להגיב ולהכחיש את ההשערות - תוך שהוא מותח ביקורת נוקבת. "אתה טועה, מאוד טועה, כרגיל. הסיבה היחידה לציוצים שלי היא לא להשאיר את הבמה לשקרים והשמצות שאתה וחבריך מפיצים על אדם שלא יכול להתגונן ועובד 24 שעות ביממה גם כדי לשמור על הבריאות שלך ולשמור על חיי אדם, כל אדם. אהה, ולפעמים הבאות - ד"ר שרון אלרעי פרייס, ד"ר מאיר פרייס".

אמש, מתח ד"ר מאיר פרייס, ביקורת חריפה על השרה איילת שקד, שהתבטאה כי צריך ללמוד להכיל את המתים ולחיות עם המגפה. "אני באמת מבולבל", הוא תקף, "לפני יומיים דיברו על סגר, עכשיו 'לחיות לצד המגיפה ושאנשים ימותו'. מה המדיניות?! יש כזאת? ועוד שאלה קטנה, מי בדיוק יכיל את המתים? המשפחות שלהם? הצוותים הרפואיים? כמה קל לדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר