תאונת עבודה

המרפסת קרסה, ומתקין המזגנים החרדי נפל; מצבו קשה

תוך כדי עבודה, כשעומד על גג מרפסת מפלסטיק שקרסה, נפל חרדי כבן 50 מגובה רב, והובהל לבית הרפואה כשמצבו מוגדר קשה, לאחר טיפול ראשוני שקיבל בזירה (חדשות, בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
זירת הנפילה ברחוב מעגלי הרי"מ לוין בירושלים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

חרדי כבן 50, מתקין מזגנים, נפצע היום (רביעי) באורח קשה כתוצאה מנפילה מגג מרפסת, תוך כדי עבודתו ברחוב מעגלי הרי"מ לוין בירושלים. חובשים ופרמקידים של מד"א 'איחוד הצלה' העניקו לו טיפול רפואי והבהילו אותו לבית הרפואה כשהוא מורדם ומונשם עם חבלות בראש.

לפי עדויות הנוכחים בזירה, הנפילה ארעה כתוצאה משבירת גג מרפסת מפלסטיק, עליה עמד העובד והתקין מזגן. בעקבות קריסת הגג, נפל העובד אל תוך המרפסת, ומצבו כאמור מוגדר קשה.

מוטי ליבוביץ, חובש איחוד הצלה, מסר: "העובדים במקום סיפרו לנו כי הוא נפל מגג מפרסת מפלסטיק שנשבר והוא נפל פנימה לתוך המרפסת. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני ומצבו בשלב זה מוגדר קשה".

דודי שקלאר חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "מדובר במתקין מזגנים. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה הוא פונה לבית החולים שערי צדק במצב קשה".

חובש רפואת חירום במד"א גרשון אסטריק סיפר: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב בסמוך לבניין מגורים כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה לאחר שנפל מגובה של כ-4 מטרים במהלך עבודתו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה".

חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות המקרה.

תופעת הנפילה ממרפסות ארעה לאחרונה לא מעט. אמש (שלישי) מתקין מזגנים אחר נפל מקומה שניה של מבנה מגורים ברחוב הכלנית באשדוד תוך כדי עבודה. היום, אחרי שעות של מאבק על חייו, הוא נפטר.

מתקין המזגנים שנפל אמש על הקרקע באשדוד, והיום נקבע מותו (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כזכור, וכפי שדווח בכיכר השבת, לפני כשלושה שבועות נפל ילד חרדי ממרפסת ברכסים, בעת שהגיע לנופש עם בני משפחתו. על אותו אירוע סיפרו החובשים: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לילד כבן 4 מחוסר הכרה עם חבלת ראש לאחר שנפל מגובה של כ-10 מטרים, יחד עם הפראמדיקים החלנו בפעולות החייאה מתקדמות, ולאחר שחזר הדופק הוא פונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם להמשך טיפול רפואי".

הנפילה ברכסים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר