אשדוד

בפעם השלישית: הוארך מעצר דוקרי החסיד

הדקירה באשדוד בדרך לכתב אישום הפרקליטות ביקשה מהמשטרה להשלים עוד כמה פעולות חקירה בית משפט השלום באשדוד האריך היום את מעצרם של החשודים בפעם השלישית בשלושה ימים

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: הצלה)

חודש ימים אחרי שחסיד באשדוד נדקר ונפצע קשה, ביקשה הפרקליטות מהמשטרה להאריך בפעם השלישית את מעצר החשודים, זאת בכדי לבצע עוד פעולות חקירה.

בימים האחרונים עומתו החשודים עם הצעיר החרדי שנדקר, ובמשטרה ממתינים לתוצאות בדיקת ה-DNA שנלקחה מסכין שנמצאה בזירה.

העבירות המיוחסות לחשודים הן - חשד לביצוע עבירות של חבלה חמורה, פציעה, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, היזק לרכוש במזיד ועוד...

שופטת בית משפט השלום באשדוד האריכה את מעצרם וכתבה בהחלטתה, כי עוד בהארכת מעצר קודמת ניתן היה לאבחן בין שני המשיבים באשר למעשי האלימות המיוחסים להם והדברים עתה התבהרו לאחר קיום העימותים אתמול בשעות הלילה.
כזכור, לפני קצת יותר מחודש, נדקר בחור ישיבה השייך לאחת החסידויות המוכרות בעיר, אחרי שניסה להפריד בין 2 משפחות שהתקוטטו בגינה.

הדקירה התרחשה בגינה ציבורית ברחוב מורדי הגטאות בעיר, שם רבו המשפחות אודות השימוש במתקני המשחקים על ידי ילדיהם. הבחור ניסה להפריד - ונדקר.

אביו של אחד הנערים שלף את הסכין ודקר אותו בבטנו. הוא נמלט מהמקום יחד עם חשוד נוסף, אך הם נעצרו על ידי המשטרה ויובאו הבוקר להארכת מעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר