להציג מתווה מסודר

נציגי המוזיקה החסידית והיהודית נועדו עם שר התרבות

נציגי המוזיקה היהודית והחסידית נועדו היום עם שר התרבות חילי טרופר, וביקשו ממנו להציג מתווה מסודר ולהחריג את הזמרים והחזנים - כמו עיתונאים ואנשי תקשורת (מוזיקה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הנציגים עם שר התרבות (צילום: באדיבות המצלם)

נציגי המוזיקה והתרבות היהודית והחסידית נפגשו אחר הצהריים (רביעי) עם שר התרבות חילי טרופר. בפגישה הביעו האומנים והמפיקים את מצוקות המגזר, את המשבר הגדול של הזמרים, החזנים והפייטנים לקראת חגי תשרי, בצל הקורונה וביטולי המופעים והאירועים שכבר החלו.

בין הנציגים שהשתתפו היו: המפיקים יצחק ראשי ומיכאל כפלין, הזמר והיוצר ישי לפידות, הפייטן משה לוק ואיש הרדיו והיח"צ קובי סלע.

אחת הדרישות שהציבו המשתתפים הייתה להציג מתווה מסודר וברור שיאפשר את המשך קיום האירועים בצורה הגיונית בהתאם לתו הירוק ובהתאם לסוג האירוע וגודל המקום ובמקביל לפעול לאכיפה בהתאם.

כמו כן הובעה דרישה להחריג זמרים, חזנים ופייטנים הנכנסים ויוצאים מהארץ, לתפילות הימים הנוראים ולהופעות, כפי שהוחרגו עיתונאים ועובדי תקשורת.

בנושא אחר, דרשו נציגות התרבות היהודית הנשית מהשר, לפעול שגופים ציבוריים ופרטיים לא יאסרו על נשים להופיע לנשים בלבד, בטוענה משפטית של ״הדרת גברים״.

השר טרופר אמר: "חובה להמשיך להפעיל את עולם התרבות בהתאם לתו הירוק וללא שום הגבלה נוספת. הוא קרא להמשיך לקיים אירועים תחת התו הירוק וקרא לציבור להשתתף בהם ולא להקשיב להפחדות בתקשורת ולפייק ניוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר