היה מעורב בהחלטות?

אומן: ראש מטה שר הדתות - בניגוד עניינים

סאגת אומן ראש השנה: ראש מטה שרת הדתות - שלשני אחיו יש סוכנות נסיעה לאומן ונמצא בניגוד עניינים, אך על פי הדיווח, דבר זה לא מנע ממנו להשתתף בישיבות בנושא (חרדי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מתן כהנא (צילום: חדשות הערב כאן 11 (תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90))

סאגת הנסיעות לאומן בראש השנה: לעת עתה, אין עדיין מתווה המסדיר את נסיעת אלפי החסידים, אך על פי הדיווח הערב (רביעי) ב'כאן', מתברר שלראש מטה שר הדתות המשתתף בישיבות בנושא - יש ניגוד עניינים.

הממשלה החדשה - הבטיחה שינוי בכל הפרמטרים הקשורים להגינות ולשקיפות, אך נראה שכוונות לחוד ומעשים לחוד, על פי הדיווח הערב של עקיבא וויס, במספר ישיבות שהתקיימו בנושא אומן, השתתף ראש המטה של שר הדתות, יוחאי רביבו - לו יש שני אחים המנהלים חברת נסיעות לאומן.

לטענת ראש המטה רביבו, הוא פנה לייעוץ המשפטי והוא הזכיר את הקרבה שלו לנסיעות לאומן והם אישרו לו, אך על פי המסמך של הייעוץ המשפטי, נאמר לרביבו, כי יש חשש ממשי כי יש לו ניגוד עניינים - בשל אחיו.

על פי וויס, רביבו השתתף לפחות בשתי ישיבות שעסקו בנושא של אומן וכן היה מעורב בניהול ענייני אומן במשרד הדתות.

מטעם שר הדתות מתן כהנא נמסר בתגובה, " מלשכת השר כהנא נמסר: לפני מס' שבועות ביקש ראש הממשלה מהשר מתן כהנא לגבש מתווה לנסיעה השנתית לאומן. על גיבוש המתווה הופקד מנכ"ל המשרד יחד עם שלושה גורמי מקצוע מהמשרד, אשר יחד עם הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות עבדו על גיבוש המתווה. מתוקף תפקידו, בפגישות בהם השתתף השר, השתתף גם ראש המטה שלו כנהוג. "

"בתחילת כל פגישה בנושא המתווה הצהיר ראש המטה כי הוא נמצא בניגוד עניינים בנושא ולכן לא ייקח חלק פעיל בפגישה. ראש המטה פנה בכתב ליועצת המשפטית של המשרד מיוזמתו על מנת שינחו אותו כיצד לפעול וברגע שהתבקש שלא להשתתף בפגישות בנושא, הוא הפסיק את השתתפותו לאלתר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר