מתווה החינוך

פיקוד העורף יעזור בביצוע בדיקות סורולוגיות בביה"ס

600 חובשים גויסו בפיקוד העורף, על מנת לעזור בביצוע מבצע הבדיקות בבתי הספר. נבחנת האפשרות להציב עמדות חיסונים בכניסה זאת כדי לעודד את התלמידים להתחסן (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

צה"ל הודיע היום (חמישי), כי פיקוד העורף יעזור בביצוע בדיקות סורולוגיות לתלמידי בתי הספר. המבצע יתמקד גם בעידוד התלמידים להתחסן ונבחנת האפשרות כי אף יוצבו עמדות חיסון בכניסות לבתי הספר.

600 חובשים בפיקוד העורף גויסו לשם המבצע והוקמה מחדש מפקדה לשם כך, החובשים יעזרו בביצוע הבדיקות ובחקירות האפידמיולוגיות. המפקדה תפקד על מבצע הבדיקות של כמעט שני מיליון תלמידים שאינם מחוסנים שיעברו בדיקות קורונה מהירות מדי יום. בפיקוד העורף מעריכים כי החובשים יצליחו לעמוד ביעד של כ-130,000 בדיקות מדי יום.

מבצע הבדיקות ימשך עד לאחר החגים, כמו כן, חיל הרפואה יפתח שתי מחלוקות קורונה בבתי חולים אזרחיים, כפי שהיה בגלים הקודמים של הקורונה.

גורם בכיר בפיקוד העורף אמר כי "אנו מממשים את מדיניות הממשלה לחיים בנוכחות הקורונה, תוך חיזוק מערכות ההגנה. הגענו מחודש יולי להעברה מלאה של מפקדת אלון למשרד הבריאות, וכעת עם העלייה בתחלואה - אנחנו חוזרים שוב לפעילות מלאה".

הגורם התייחס להתפשטות וריאנט דלתא: "זה כבר לא הנגיף שהגיע בהתחלה מסין עם מקדם הדבקה חופשי של 2.5 ואפילו לא זה הבריטי. הפעם מקדם ההדבקה גבוה בהרבה ממה שהיה בהתחלה. לא נוכל להצליח ללא שיתוף פעולה מהאוכלוסייה, אנו פועלים למימוש מדיניות הממשלה לחיות בנוכחות הקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר