תקציבים תמורת שתיקה״

הליכוד דורש לפתוח בחקירה מיידית כנגד נפתלי בנט

בעקבות הדיווחים כי בנט הבטיח מאות תקנים לבתי החולים בתמורה להתחייבותם כי לא ידווחו על 'אי-ספיקה' ויסתירו את המצב בפועל, הליכוד פנה ליועמ"ש בטענה לשוחד (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הליכוד פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה מיידית בטענה לשוחד של ראש הממשלה נפתלי בנט לראשי בתי החולים בארץ.

הפנייה מגיעה בעקבות פרסום 'ישראל היום' כי נפתלי בנט הבטיח מאות תקנים חדשים לבתי החולים אך בתמורה דרש הבטחה כי בתי החולים לא ידווחו לעל 'אי-ספיקה' של בתי החולים, בלי קשר למצב בפועל.

הפרסום גרר זעם רב וראש הממשלה כמובן הכחיש את הדברים ובציוץ שפרסם כתב: "מעולם לא נאמר על ידי רה״מ או מישהו מטעמו כי תוספת התקנים היא תמורת שקט. מדובר בשקר מוחלט".

בהודעת הליכוד נכתב: "הליכוד דורש לפתוח בחקירה מיידית על עסקת השוחד שהציע נפתלי בנט - ״תקציבים תמורת שתיקה״ - בניסיון להסתיר מאזרחי ישראל את גודל מחדל הקורונה של בנט".

במכתב הפנייה ליועמ"ש כתב היועץ המשפטי של הליכוד עו"ד אבי לוי: "אני פונה אליך בבקשה להורות על פתיחה בחקירה פלילית לאלתר נגד ראש הממשלה, מר נפתלי בנט, בחשד לקניית שתיקה של מנהלי בתי החולים והונאת הציבור, ולשידולם שלא לפרסם לציבור מידע עדכני ואמין על הירידה שחלה בכושרם של בתי החולים לטפל בחולי קורונה, שמצבם קשה, עם הגידול במספרם -הונאה שערורייתית שעלולה לפגוע בשלומו של הציבור ובבריאותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר