חוששים מסגר

58% מהציבור: עוד סגר - כישלון הממשלה

סקר חדש: 67% מוטרדים מהעלייה הדרמטית בתחלואה. יו"ר האופוזיציה נתניהו מסומן כמתאים ביותר לראשות הממשלה עם יותר מפי ארבעה אחוזי תמיכה מאלו שמקבל בנט (בארץ)

(צילום: רוני עופר, פלאש 90)

סקר "ישראל היום" ומכון "מאגר מוחות" מצא כי 67% מהציבור מוטרדים מהעלייה הדרמטית בתחלואה. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מסומן כמתאים ביותר לראשות הממשלה (51%), עם יותר מפי ארבעה אחוזי תמיכה מאלו שמקבל רה"מ נפתלי בנט ומה באשר לסגר בחגים? 41% חוששים מהפגיעה הכלכלית.

אלו הנתונים לשאלה אילו היו מתקיימות היום בחירות לכנסת, לאיזו מפלגה היית מצביע/ה?

הליכוד: 32, יש עתיד: 18, כחול לבן: 10, ימינה: 8, ש"ס: 8, הציונות הדתית: 7, יהדות התורה: 7, ישראל ביתנו: 7, העבודה: 6, מר"צ: 6, הרשימה המשותפת: 6, רע"מ: 5.

לא עברו את אחוז החסימה: תקווה חדשה: 0

לשאלה מי לדעתך המתאים ביותר לכהן כראש הממשלה? בנימין נתניהו: 51%, יאיר לפיד: 23%, נפתלי בנט: 12%, בני גנץ: 9%, גדעון סער: 5%

על השאלה: האם לדעתך הכרזה על סגר נוסף תהיה או לא תהיה כישלון של הממשלה? 58%: תהיה כישלון 42%: לא תהיה כישלון

למרות זאת על השאלה אם ההתפרצות הנוכחית של הקורונה לא תיבלם, האם לדעתך נכון או לא נכון להכריז על סגר בחגים? נראה שהציבור סבור כי סגר הוא אופציה קיימת. 45%: נכון 36%: לא נכון, 19%: לא יודע/ת

לשאלה עד כמה את/ה חושש/ת שהתפרצות הקורונה הנוכחית תפגע בך כלכלית? 41%: חושש/ת, 31%: חושש/ת במידה בינונית, 28%: לא חושש/ת.

עד כמה את/ה לא מוטרד/ת כיום מהעלייה בתחלואת הקורונה? 67%: מוטרד/ת 21%: מוטרד/ת במידה בינונית
12%: לא מוטרד/ת.

המצב גם מטריד את מחפשי העבודה שמוצאים את עצמם בחוסר ודאות וקושי חמור במציאת מקומות עבודה יציבים, לשאלה אם יוכרז על סגר נוסף, האם לדעתך יש להחזיר או שאין להחזיר את תשלומי החל"ת? 76%: יש להחזיר, 24%: אין להחזיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר