התפשטות ה'קורונה'

במשרד הבריאות מעריכים: 10,000 מאומתים ביום

בצל המספרים הגבוהים של מספר המאומתים החדשים מידי יום, במשרד הבריאות מעריכים כי כבר השבוע נגיע ל-10,000 מאומתים ביממה אחת בלבד, שיא שלא נשבר חודשים (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בדיקות קורונה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

לאחר שבסוף השבוע נחשפו בישראל למעלה מ-9,000 מאומתים, במשרד הבריאות מעריכים כי כבר השבוע נגיע ל-10,000 מאומתים חדשים ביממה אחת בלבד.

על פי הערכות משרד הבריאות, בעוד כשבועיים נגיע למצב של כ-2,000 מאושפזים בבתי החולים, מתוכם כמחצית חולים המוגדרים 'קשה'.

כזכור, ראש הממשלה, נפתלי בנט, התבטא אמש: "אני מקבל את הביקורת בהבנה. התפקיד שלי הוא לעשות מה שנכון לביצוע ולא את מה שקל לביצוע. לסגור את המדינה – זה מאד קל. אבל מה שנכון הוא להפוך כל אבן - כדי שאזרחי ישראל יהיו בריאים, שמדינת ישראל תישאר פתוחה, לשמור על אזרחי ישראל ברמה פיזית, נפשית וכלכלית, שלא יישבר מטה לחמם ולא תאבד פרנסתם - ולקבל את ההחלטות הנכונות לשם כך".

ד"ר יקיר קאופמן באולפן 'כיכר השבת'

לדבריו: "עוד צפויים ימים קשים, אך אני בטוח שאם נפעל בהתאם לתוכנית, ואם אזרחי ישראל יעטו מסיכות, יתחסנו ברגע שזה אפשרי עבורם, ובכלל - אם נפעל בסולידריות ובעזרה הדדית - נתגבר על הדלתא".

משרד הבריאות עדכן אמש כי במהלך השבת אובחנו בישראל 5,868 חולים חדשים מתוך 121 אלף בדיקות שבוצעו. 494 חולים מוגדרים כחולים קשה, מתוכם 83 מונשמים בבתי החולים. עד היום התחסנו 860,137 בני אדם במנה שלישית, ו-5,412,255 מתחסנים במנה שנייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר