תיעוד מרגש

אחרי האסון: הזוג איש רן חגגו ברית מילה - בשידור חי

שנתיים ושמונה חודשים לאחר שבנם התינוק עמיעד ישראל הי"ד, נהרג בפיגוע טרור, חוגגים הזוג איש רן את ברית המילה לילדם כשהם מזמינים את כולם להשתתף - בשידור חי • צפו בשידור חוזר (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' באלול תשפ"א | 16.08.21
(צילום: באדיבות המשפחה)

הזוג שירה ועמיחי איש רן נפצעו בפיגוע הירי בטרמפיאדה הסמוכה לעפרה בו נפצעו שבעה אנשים. שירה, שהיתה חודשיים לפני הלידה הראשונה שלה, נפצעה קשה ובעקבות כך יולד עוברה בהליך חירום. בבית החולים על חייו של היילוד, אך למרבה הצער הוא לא שרד את הפגיעה הקשה ולאחר מותו נקרא בשם עמיעד ישראל. המקרה הקשה עורר תגובות רבות וחיבוק חם לזוג האבל.

השבוע חגגו הזוג הצעיר במזל טוב את לידת בנם החדש ובחרו לשתף את עם ישראל כולו בשמחתם, "לפני שנתיים ושמונה חודשים הרגשנו איך עם ישראל כולו, על כל גווניו, עדותיו ודעותיו מכל הארץ ומחו"ל השתתף איתנו בעת כאבנו ובאובדן העצום של התינוק עמיעד ישראל הי"ד. כעת, אנחנו שמחים ונרגשים להזמין את כולכם לקחת חלק גם בשמחתנו הרבה בבריתו של בננו שנולד עתה במזל טוב", כתבו הזוג.

כזכור, סיפר אביה של שירה על דבריה של בתו כשראתה בפגיה את בנה הגוסס בפעם הראשונה והאחרונה, "שירה ילדה חזקה מאוד, ותוך כדי בכי היא אמרה, שהיא תראה להם, היא תביא עוד תינוקות רבים בעזרת ה' ועם ישראל חי. אלו היו המילים כמעט הראשונות שלה כשהיא ראתה את התינוק שגסס באותו רגע, ככה גידלנו אותה, ככה אנחנו מרגישים, ובעזרת ה' אנחנו מקווים שהיא תצליח מאוד במשימות האלה".

הרך הנימול קיבל את השם אליה רועי נ"י לשמחת בני המשפחה והצופים הרבים.

צפו בשידור חוזר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר