"שלא יכנסו למקום ציבורי"

בכיר רבני חב"ד מחריף את המאבק במתנגדי החיסונים

בצל התחלואה המזנקת בריכוזי חב"ד בישראל, מחריף הגר"י ירוסלבסקי, אב בית הדין של החסידות, את מאבקו במתנגדי החיסונים, וקורא לכל מי שלא התחסן, שלא ייכנס לבתי הכנסת (חרדים)

מענדי קורטס | כיכר השבת |
הגר"י ירוסלבסקי, אילוסטרציה (צילום: לוי נאזרוב)

בצל התחלואה ההולכת וגוברת בריכוזי חב"ד, המוצבים בצמרת היישובים האדומים בישראל מזה תקופה, בכיר רבני חב"ד ואב בית הדין של החסידות מחריף את המאבק נגד מתנגדי החיסונים, וקורא למי שלא התחסן כהוראות משרד הבריאות, אפילו אם הוא מחלים - לא להיכנס לבתי הכנסת.

במכתב שפרסם הבוקר (שני), כותב הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, רבה של שכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי הנחשב לסמכות הרוחנית הבכירה בחב"ד: "מבהיל לשמוע שישנם הרבה מאנ"ש אשר לא התחסנו כנגד הנגיף רחמנא לצלן".

אב בית הדין מוסיף: "לכן הנני פונה בזה לכל אחד ואחד מאנ"ש, או לכל מי שיקרא מכתב זה, שעליו להתחסן מיד כי זה פיקוח נפש ממש, וגם גורמים היה לא תהיה לפגוע ביהודים רבים. אנא לכו מיד להתחסן והצלתם חיים. ויהי רצון שהקב"ה ישמור על כל אחד ואחד ויכתבנו ויחתמנו לשנה טובה ומתוקה ויסיר מאתנו מכה זו מיד ממש".

הגר"י ירוסלבסקי, בשבוע שעבר: "מי שלא התחסן - אסור לו להסתובב"

בסיום מכתבו אוסר הגר"י ירוסלבסקי על מתנגדי החיסונים להיכנס לבית הכנסת. "ומי שלא התחסן ע"פ הוראות משרד הבריאות", כותב הרב, "גם אם החלים מקורונה, אסור לו להיכנס לבית הכנסת או לכל מקום ציבורי כי זה דיני נפשות".

בהמשך הוסיף הרב בכתב ידו, לצד חתימתו: "וכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא".

מכתבו של הגר"י ירוסלבסקי (באדיבות COL))

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר