"בנט מובל"

"בממשלה יש לא מעט אנשים שבעיניי מכחישי קורונה"

חבר הכנסת מיקי זוהר, תקף את הממשלה והסביר שיש שם לא מעט מכחישי קורונה. בהתייחס לדבריה של השרה שקד אמר: "אנשים לא מבינים מה זה אובדן של אדם אחד" (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
ח"כ מיקי זוהר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת מיקי זוהר, התראיין אתמול (ראשון) ברדיו ללא הפסקה, והתייחס אל צורת המאבק של הממשלה החדשה במגיפת הקורונה.

"נפתלי בנט בעניין הזה לא מוביל, אלא מובל". אמר בהתייחס אל פעולות ראש הממשלה. הוא תקף חלק מהחברים בקבינט הקורונה וטען: "אם זה היה תלוי רק בבנט, יכול להיות שהיה עושה פעולות יותר אקטיביות אבל בממשלה שלו יש לא מעט אנשים שבעיניי מכחישי קורונה, שסבורים שקורונה זו שפעת שתחלוף".

הוא תקף את דבריה של שקד כי צריך "לדעת גם להכיל חולים קשים ומתים כי זו מגיפה - ובמגיפה אנשים מתים" משפט שכמובן עורר סערה רבה ואמר: "הממשלה הזאת סבורה שגם אם ימותו אנשים זה לא נורא, זה חלק ממגיפה. אנשים לא מבינים מה זה אובדן של אדם, יכול להיות שחלקם לא איבדו אנשים - אני איבדתי את אבא שלי בגיל חמש. אני יודע מה זה לאבד אדם, אני יודע מה זה משפחה שמתפרקת כשמישהו נפטר ולא משנה בן כמה הוא. כל אדם הוא עולם ומלואו".

בהמשך הביא פתרון שלדעתו היה עוצר את התפשטות המגיפה, הפתרון כולל סגר ותמיכה בעסקים תוך החלת הגבלות חמורות על מתנגדי החיסונים: "אם המדינה הייתה מקבלת החלטה לעשות סגר למשך חודש, ולתת חודש תשלום לכל בעלי העסקים באותה נשימה, ולא רק להגיד סגר ותסתדרו - אלא לתת כסף לבעלי העסקים לשרוד את החודש הזה ובמהלכו היו אומרים אנחנו עושים מבצע חיסונים ומי שלא יתחסן שייקח בחשבון שההגבלות עליו יהיו בלתי נסבלות".

"אני מבטיח שתוך חודש אחד בלבד מדינת ישראל, הייתה עושה תפנית ב-180 מעלות, ושמספר הנדבקים היה יורד באופן דרמטי. כי כולם היו רוצים להתחסן". סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר